Ga naar inhoud

Projector aansluiten


Dbrown

Aanbevolen berichten

Ik heb twee VGA-poorten en het lijkt dat mijn pc enkel 1 poort wil gebruiken. Als ik mijn pc opstart met in poort a mijn kabel voor pc scherm en poort b kabel voor projector, dan krijg ik enkel beeld op mijn pc scherm en mijn projector vindt geen signaal. Als mijn pc opstart met in poort a mijn kabel voor projector en poort b kabel voor pc scherm, krijg ik enkel beeld op mijn projector.

Als ik enkel mijn kabel voor mijn pc scherm in een van beide poorten steek werken ze allebei (moet dan wel opnieuw opstarten)

Als ik mijn kabel voor pc scherm uittrek (terwijl pc aanstaat) en projector kabel in steek, wordt het beeld gewoon op mijn projector weergegeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je twee grafische kaarten (of één on-board en een bijkomende hebt).

Kan je het volgende eens uitvoeren :

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/uZ5rd0BEvReivFYkXJSlJ1K

Ok ik heb mijn pcscherm naar mijn projectorscherm kunnen klonen, maar mijn pc scherm wordt nu een klein beetje minder scherp weergegeven dan normaal.

Het beeld krijg ik nu op mijn projectorscherm, maarrr

- mijn pc scherm wordt niet helemaal gevuld (plaats aan de zijkanten) + minder scherp

- niet heel mijn projectorscherm wordt opgevuld (er is nog plaats van boven en van onder).

als ik wil klonen is de maximum te kiezen resolutie (op mijn pc scherm): 1600 bij 1024 pixels

als ik klonen uitzet kan ik deze (de goede) resolutie kiezen : 1600 bij 1050 pixels

Mijn projector heeft al aangestaan (op mijn volledig projectorscherm) als mijn pc scherm mooi gevuld was met 1600 bij 1050 pixels. Dus het kan wel...

aangepast door Dbrown
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.