Ga naar inhoud

Windows Live Mail probleempje

EYES-T

Aanbevolen berichten

Hoi,

Een miniem probleempje, maar het ergert me wel : hoe kan ik in Windows Live Messenger ervoor zorgen dat het programma steeds opent in het "Postvak In" zonder de onderliggende mappen zichtbaar te maken ? Heb gezocht, maar niet gevonden. In Outlook Express ging dat vrij eenvoudig. Of bestaat deze mogelijkheid gewoon niet meer ??

Alvast bedankt voor elke reactie !

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is eigenlijk een beetje verwarrend opgesteld : in de titel is er sprake van Windows Live Mail, terwijl er in de vraag zelf over Windows Live Messenger wordt gesproken.

Ik meen dat EYES-T Windows Live Mail wil aanpassen zodat hij bij het openen van het programma meteen in de postvakIN map zit en die instelling is in Windows Live Mail mijns inziens niet voorzien, in tegenstelling tot Outlook Express en Outlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, het gaat wel degelijk over Windows Live Mail.

De bedoeling is dat ik bij het opstarten in Postvak In kom zonder dat de onderliggende mappen zichtbaar zijn, ook al heb ik afgesloten met deze mappen uitgevouwd. 't Lijkt misschien een detail, maar voor mij is het op een manier toch belangrijk..

Bedankt voor de reactie !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat klopt via de Live Mail gaat dit ook niet.

Je kan wel via de website van Windows Live instellen, dat je meteen in de postvak in komt.

Maar dan moet je wel elke keer via de website inloggen om je mail te bekijken.

Maar je bent sneller af om het gewoon via je eigen Live Mail programma te doen, endan gewoon op je postvak in klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor !... :-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.