Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Persoonlijk stel ik me de vraag waarom snachts laten scannen,een scan duurt nu ook zo lang weer niet meestal en de hedendaagse systemen kunnen meer dan 1 taak gelijktijdig uitvoeren waardoor je dus perfect een scan kunt doen terwijl je nog iets anders uitvoert.;-)

Maar zoals Asus meld kun je dat bij de meeste scanners zo instellen dat deze na de scan het systeem uitschakeld.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan je natuurlijk ook de vraag stellen of er op die laptop niet te veel overbodig materiaal (muziek, foto's, films,...) wordt gestockeerd...ruim eens alles grondig op en transplanteer de overbodige bagage naar een externe HDD.

Het te scannen volume wordt aanzienlijk kleiner en de tijd die je scanners nodig hebben gaat veel korter worden.

Op mijn laptop duurt een volledige scan met Avast net geen 12 minuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volledige scan met MMAB doet er anderhalf uurtje over.

Hier kom ik zelf, net zoals bij Avast ook op zo'n 12 minuten uit (volledige scan)...uiteraard speelt de snelheid van de laptop/systeem hier ook een rol.

Ik zal de aankoop van een externe HDD nog eens overwegen.

Hou de prijzen een beetje in het oog...op dit moment zijn die in stijgende lijn door de watersnood in Thailand, zie ook hier.

Zelf kocht ik exact 4 weken geleden een (inbouw) 2.5" HDD voor €89.90...vorig weekend kostte dezelfde schijf bij dezelfde leverancier al €120...en vandaag kost die schijf maar liefst € 189 ! ! !...eigenlijk ik had dus beter meteen een ganse container besteld...xD

Een kwalitatieve externe 2.5" HDD (USB 2.0) van 500 GB kost zo'n €70, eentje van 1 TB kost zo'n €100 à €120.

Bedankt alvast voor de leerrijke antwoorden.

Graag gedaan hoor !... ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.