Ga naar inhoud

EnVivo webcam problemen

blackblom

Aanbevolen berichten

Een aantal weken geleden heb ik de EnVivo webcam met toebehoren gekocht bij Aldi.

Alles geïnstalleerd volgens het boekje, met cd, maar ik krijg hem niet aan de gang. Integendeel, de pc gaat op blauw!!!!

Vervolgens contact gezocht met de technische dienst van het product, en deze adviseerden de webcam op te sturen.

Vandaag kreeg ik een nieuwe webcam teruggestuurd, maar er gebeurt weer precies hetzelfde!

:thumpdown:

Ik gebruik Windows 7.

Iemand advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de webcam hebt geïnstalleerd dan verwijderen in configuratiescherm / programma en onderdelen.

Klik op Computer met de rechtermuisknop op eigenschappen

Klik op apparatenbeheer

Daar ziet je dan een gele teken en klik erop en dan naar de cd in de dvdrom heen gaan en dan ziet je daar waarschijnlijk driver en open de map en dan zal Windows het installeren.

Ik heb wel geen ervaring met uw webcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Hoi!

hier het zelfde probleem. ik heb ook de software geinstaleerd. daarvoor deed hij het nog, maar ik wilde een hogere resolutie en daarvoor kun je (zo staat in de handleiding) de software instaleren.

2x blauw scherm bij inpluggen van de webcam. maar ik heb geen programma's die ik kan de-instaleren. wel 2 snelkoppelingen die nergens naar toe koppelen. de pc kent de extensie ook niet. dat heb ik dan maar verwijderd.

weer een blauw scherm bij inpluggen. dan maar opnieuw instaleren.

weer een blauw scherm. ik heb verdorie net een nieuwe pc en die hoef ik niet stuk. ik ben dat k-ding echt zat, nu al. :hmpf: ik heb m terug de verpakking ingepropt (want netjes terugstoppen wil niet). die gaat morgen weer mooi terug naar de aldi. :ciao: toedeledoki!

mocht er iemand zijn die m net heeft gekocht of toch wil kopen: geen software instaleren!! zonder doet hij het ook wel (maar minder resolutie, schijnt).

Link naar reactie
Delen op andere sites