Ga naar inhoud

EnVivo webcam problemen

blackblom

Aanbevolen berichten

Een aantal weken geleden heb ik de EnVivo webcam met toebehoren gekocht bij Aldi.

Alles geïnstalleerd volgens het boekje, met cd, maar ik krijg hem niet aan de gang. Integendeel, de pc gaat op blauw!!!!

Vervolgens contact gezocht met de technische dienst van het product, en deze adviseerden de webcam op te sturen.

Vandaag kreeg ik een nieuwe webcam teruggestuurd, maar er gebeurt weer precies hetzelfde!

:thumpdown:

Ik gebruik Windows 7.

Iemand advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de webcam hebt geïnstalleerd dan verwijderen in configuratiescherm / programma en onderdelen.

Klik op Computer met de rechtermuisknop op eigenschappen

Klik op apparatenbeheer

Daar ziet je dan een gele teken en klik erop en dan naar de cd in de dvdrom heen gaan en dan ziet je daar waarschijnlijk driver en open de map en dan zal Windows het installeren.

Ik heb wel geen ervaring met uw webcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Hoi!

hier het zelfde probleem. ik heb ook de software geinstaleerd. daarvoor deed hij het nog, maar ik wilde een hogere resolutie en daarvoor kun je (zo staat in de handleiding) de software instaleren.

2x blauw scherm bij inpluggen van de webcam. maar ik heb geen programma's die ik kan de-instaleren. wel 2 snelkoppelingen die nergens naar toe koppelen. de pc kent de extensie ook niet. dat heb ik dan maar verwijderd.

weer een blauw scherm bij inpluggen. dan maar opnieuw instaleren.

weer een blauw scherm. ik heb verdorie net een nieuwe pc en die hoef ik niet stuk. ik ben dat k-ding echt zat, nu al. :hmpf: ik heb m terug de verpakking ingepropt (want netjes terugstoppen wil niet). die gaat morgen weer mooi terug naar de aldi. :ciao: toedeledoki!

mocht er iemand zijn die m net heeft gekocht of toch wil kopen: geen software instaleren!! zonder doet hij het ook wel (maar minder resolutie, schijnt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan terugvinden is deze cam al een tijdje uit roulatie en waarschijnlijk in de "uitverkoop" gezet.

In de handleiding is er alleen maar sprake van XP/VISTA dus nog voor het Win 7 tijdperk.

De verwijzing naar de optionele software om een hogere resolutie te kunnen bereiken lijkt me helemaal nogal twijfelachtig, de vermelde "verhoogde" resolutie is meer dan een monitor aankan.

Ik denk dus dat je gelijk hebt als je stelt dat hij eventueel bruikbaar is als VGA cam, maar ik vermoed dat het daar wel bij blijft.

Ik heb hem in België nooit gezien en heb ook geen idee van de prijs, als hij echt goedkoop was valt er misschien mee te leven...

Als je echt hoge kwaliteit video beelden wil (iets dat de meesten onder ons zelden nodig hebben) dan moet je het in de Megapixel IP camera's zoeken zoals ze ook gebruikt worden in beveiligingstoepassingen. Maar dan praat je over een totaal andere klasse van apparatuur en ook van toepassing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat hij in de uitverkoop is, kan wel kloppen (weg met dat ding!) heeft me 14,99 gekost. dat is wel goedkoop, dacht ik.

op de verpakking stond wel dat hij voor win7 is. die hogere resolutie was achteraf niet echt nodig nee. dus mensen: DOE HET NIET!! wel stom van mij, achteraf... maar dat is altijd makkelijk praten.

ik zoek nog wel een webcam... maar wil niet zon duur, supersonisch hitech-ding. misschien kan ik wel even een nieuwe topic starten? ik zoek wel even of er al 1 is. anders maak ik m wel, hihi!

wel bedankt voor de moeite, promind.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.