Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik draai geruime tijd windows Vista.

Sinds enkele weken valt mijn internet om de 5 botten een secondje of 2 uit.

Dit is extreem lastig om te werken zo...

Ik heb gezocht naar het probleem en volgens mij ligt het aan de microsoft 6to4 adapter #15.

Hier staat nl. een geel uitroeptekentje bij. Als ik deze wil bijwerken zegt em dat de laatste versie van de driver is geïnstalleerd.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Sorry als het antwoord al eerder is gegeven, ik heb gezocht maar niet gevonden of ik heb hetgeen er stond verkeerd uitgevoerd...

Geplaatst:

Hallo Groofke,

Alvorens de grote kanonnen komen welkom op PCH!

:top:Welke andere netwerkadapters zijn er nog aanwezig?(WLAN-LAN) Als er nog een andere wireless adapter aanwezig is,deze van microsoft 6to4 eens uitschakelen en zien wat het dan geeft?Gewoon uitschakelen niet verwijderen!

Voor 'k het vergeet welke internetprovider en welk abonnement?

Als je niet gerust bent in die uitleg wacht je beter op de slimmeren onder ons.

:hmmmm:

Amicale groeten.

Correos.

Geplaatst:

• Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

• Geef ook door welke apparaten in aparaatbeheer een geel driehoekje hebben.

Geplaatst:

hallo Groofke wakker worden of ben je in verlof?:D

Heb je al gedaan wat gevraagd werd?

Amicale groeten.

Correos.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag groofke,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.