Ga naar inhoud

DDR2 Ram kopen


BarbaraD

Aanbevolen berichten

Ik heb een packard bell computer van een paar jaar oud.

Binnenin zit 2 x 2GB ram

1 van die 2 latten heeft het begeven en ik zou er een nieuwe in willen plaatsen (en de oude uiteraard behouden). In de winkel hebben ze deze RAM niet meer en beweren ze dat de nieuwere (en snellere) er ook in passen en dat de snelste van de 2 zich vertraagt zoals de traagste. De prijs was een 35 euro.

Ik denk dat ik dan te veel betaal voor iets nieuws die dan toch maar vertraagd zal werken.

Mijn pc is ook aan vervanging toe dus wil ik niet veel kosten doen. Ik denk dus op zoek te gaan naar een goedkope lat op ebay of zo. Probleem is dat ik er niet echt wijs uit raak omdat er zoveel gegevens op staan.

2GB 2RX8 PC2-5300u-555-12-E0

2GB, DDR2, 667, CL5

Kan iemand me op weg helpen welke gegevens relevant zijn ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag je hier inderdaad uit besluiten ja.;-)

Als je nu binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.