Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag, mijn D-schijf staat praktisch vol (rode balk). Er staat een BASE-WIM bestand op van bijna 5,7 GB, kan of mag ik dat verwijderen. Ik kan het bestand niet openen.

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Vermoedelijk is de D schijf oorspronkelijk bedoeld als recovery partitie en het bestand BASE-WIM is het bestand dat nodig is om een systeemherstel doen naar de fabrieksinstellingen. Dat mag je dus zeker niet verwijderen!

Maak eens een afbeelding van je schijfbeheer.

Open de D schijf in de verkenner en maak ook daar een afbeelding van.

Sla je soms zelf bestanden op op de D schijf?

Geplaatst: (aangepast)
Ik heb geen knipprogramma gevonden.

Klik onderaan naar het starmenu en typ snippingtool en druk op enter.

Dan wordt het knipprogramma geladen.

Indien dit ook niet werkt, moet je deze mogelijk nog installeren.

- Klik op het startmenu en ga naar Configuratiescherm

- Klik op het groene woord "Programma's"

- Bij "Programma's en onderdelen" klikt u op "Windows-onderdelen in- of uitschakelen"

- Dan scrollt u een beetje naar onder totdat u "Tablet PC-componenten" ziet. Zet er een vinkje voor. Zet dus een vinkje voor "Tablet PC-componenten". Druk op OK en herstart de pc.

Bron: http://www.mydigitallife.info/install-or-enable-snipping-tool-in-windows-vista/

Als je het knipprogramma (of snippertool) hebt gevonden, lees dan in bericht 4 hierboven hoe je daarmee een printscreen maakt.

aangepast door Kurtt
Geplaatst: (aangepast)
Er verschijnt geen zoekresultaten

Dan moet u het knipprogramma nog installeren.

- Klik op het startmenu en ga naar Configuratiescherm

- Klik op het groene woord "Programma's"

- Bij "Programma's en onderdelen" klikt u op "Windows-onderdelen in- of uitschakelen"

- Dan scrollt u een beetje naar onder totdat u "Tablet PC-componenten" ziet. Zet er een vinkje voor. Zet dus een vinkje voor "Tablet PC-componenten". Druk op OK en herstart de pc.

(bron: http://www.mydigitallife.info/install-or-enable-snipping-tool-in-windows-vista/)

Ga nu weer naar het startmenu en typ snippingtool en DRUK NIET OP ENTER. (DRUK NIET OP "MEER RESULTATEN WEERGEVEN").

Laat het woord snippingtool gewoon even in beeld staan. Zie je nu niet helemaal vanboven in het menu Snippingtool staan?

aangepast door Kurtt
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.