Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Ik heb deze toets niet op me clavier.

Kan je alle toetsen opsommen die naast de F12 toets staan? Dus dat zal meestal PrtScn, ScrLk, Pause moeten zijn, maar dit is afhankelijk van je toetsenbord.

Geplaatst: (aangepast)
scroll pauze insert delete

num lk break prt sc sys rq

4 toetsen met twee opschriften

De toets prt sc die bij jouw staat, die is het!

1. Start dus eerst schijfbeheer op devolgende manier:

1. Klik op de knop Starten en kies Configuratiescherm
  2. Kies Systeem en onderhoud
  3. Kies onder Systeembeheer voor Partities op vaste schijf maken en formatteren. Het venster Schijfbeheer wordt nu geopend

2. Daarna maak je een printscreen van hetgeen je nu op je beeldscherm ziet (dus van schijfbeheer) . Hier lees je hoe je een printscreen maakt van een bepaald "beeld" :

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-maak-ik-een-printscreen-met-31366/

Die rode pijl naar die knop in de handleiding heet dus bij jouw prt sc

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Ik ga naar de D schijf en doe dubbel klik, dan dubbel klik op het bestand preload en dan dubbel klik op Base en ik kan dat bestand niet openen. Ik sta op deze pagina en druk op prt sc( er staat van boven op die toets insert) dan open ik paint en druk op alt en prt sc en er gebeurt niets.

Geplaatst: (aangepast)

Volgens je prinscreen is de D:-partitie is bij jouw de recovery partitie. U mag daar geen enkel bestand van verwijderen anders kan je je systeem niet meer terugzetten via de recovery cd.

Fabrikanten maken meestal een aparte partitie aan die aangroepen wordt als je je systeem terugzet met de bijgeleverde recovery disk (of via een functietoets tijdens het opstarten).

Bij u is dat dus de D:-partitie geworden. NIET verwijderen!!!!

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

[ATTACH=CONFIG]14265[/ATTACH]

---------- Post toegevoegd om 13:31 ---------- Vorige post was om 13:29 ----------

[ATTACH=CONFIG]14266[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]14267[/ATTACH]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.