Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heel hartelijk bedankt.

Zet ik het beter op een stickje? Mag je nadien alles verwijderen van de D-partitie.

Ik heb geheugen bijgestoken en dacht dat je daar door ook meer schrijfruimte kreeg, ik ken erook geen bal van. Ik heb al veel bijgeleerd.

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Op de C staat nog 60 GB. (misschien dacht je 60 MB). Dus dat is nog heel wat hoor.

Geheugen en schrijfruimte is inderdaad niet hetzelfde. Maar in het algemeen is het wel zo: hoe meer (ram)-geheugen, hoe sneller je systeem reageert op bevelen.

Wat kan je doen als je toch echt die 8 GB van de D nodig zou hebben (maar ik vraag me af waarom omdat de C nog 60 GB heeft...):

- zorg dat je "verborgen bestanden tonen" aanzet in Vista. Dit doe je als volgt:

WebSonic.nl :: PC Tips - Windows Vista - Verborgen bestanden en mappen weergeven

- nu selecteer je ALLE mappen (want dan heb je ook alle bestanden) van de D-partitie (ook de mappen diegene die licht gekleurd zijn, dat zijn namelijk de verborgen bestanden, en vergeet ook de afzonderlijke bestanden niet die niet in een aparte map zitten).

- deze bestanden kopieer je dan op een stickje. De D-partitie niet van grootte veranderen. De D-partitie zelf niet verwijderen.

- daarna kan je eventueel de bestanden op de d: verwijderen. Je hebt ze immers op een stickje

- wil je later je systeem terugzetten via de dvd recovery cd, kopieer je alle bestanden vanaf je stickje terug op de D-schijf. Wis nooit die bestanden op je stickje (of je bent de recovery bestanden kwijt!).

aangepast door Kurtt
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.