Ga naar inhoud

Netwerkkaart?

DomiiSjeng

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem ivm het netwerk.

Vandaag heb ik via Belgacom TV (digitale Tv) een nieuwe router ontvangen. Ik heb deze geïnstalleerd, en geprobeerd om de laptop erop te runnen. Dat ging zonder probleem. Toen ik de PC wou testen kreeg ik geen verbinding met het netwerk. Hij herkende het nieuwe netwerk wel, maar hij kan om 'onbekende' reden geen verbinding maken, ik krijg niet eens de kans om het wachtwoord in te tikken. Nu dacht ik dat het misschien lag aan de configuratie van de router, maar op de andere pc en op nog een andere laptop gaat het wel gewoon.

Ik heb al gebeld met de klantenservice van Belgacom, en die zeiden dat het waarschijnlijk aan de PC zelf lag. Nu heb ik bij apparaatbeheer gekeken of de netwerkkaart misschien eruit lag, maar deze werkt goed staat er.

Heeft iemand enig idee of de netwerkkaart misschien toch kapot is? Ik heb ook al een ipconfig gedaan, dat zeiden ze bij Belgacom hoe ik dat moest doen, en daar krijg ik een kleine lijst te zien met 4 keer 'medium ontkoppeld'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een netwerkverbinding te maken met een kabeltje ?

Als dat lukt doe dan eens het volgende :

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hallo ,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.