Ga naar inhoud

map email s die niet mochten verwijdered worden

Klein pierke

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,vrijdag heb ik per ongeluk mijn map met niet verwijderen emails wel verwijderd door er daar een aan te klikken die wel mocht .Met recuvery toolbar benik ook al bezig geweest maar ik snap er geen bal van.

Weet iemand hier hoe je die mail s kunt terug vinden,en ook terug plaatsen?Ik zou daar veel mee geholpen zijn ,want er zitten er bij van mijn opzoekingen naar mijn grootouders die uitgeweken zijn naar Amerika in 1920.

Kan dat wel stap per stap uitgelegd worden,van zo'n grote pc krak ben ik niet .Dank in ieder geval

Klen pierke

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je - om te beginnen - al eens in je Prullenbak gekeken. Indien je een volledige map hebt verwijderd, zou je die daar eventueel kunnen terugvinden (afhankelijk van de manier waarop je die mail/map hebt verwijderd).

Zit die daar niet, dan moet je eens gaan kijken naar volgende locatie : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Daar zitten al je mappen van Outlook Express. Al deze mappen hebben als extensie .dbx achter hun naam (bvb. Postvak IN.dbx, Verzonden Items.dbx, Folders.dbx, enz.). Deze mappen zijn wel "verborgen", zodat je eerst de optie "verborgen mappen tonen" zal moeten instellen om deze te kunnen terugvinden.

Indien dit gelukt is, moet je eens bekijken of je bij al die .dbx-bestanden de naam al dan niet terugvind van de map die je per ongeluk verwijderd hebt (bvb. niet-te-verwijderen-mails.dbx). Als je zo ver bent gekomen, geef je in een volgend bericht maar even een seintje hoe alles gelopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste forum,waar kan ik dat vinden ,of hoe geraak je daar,sorry voor de onwetendheid .

C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Thanks Klein pierke

Je begint bij Deze Computer, dan ga je naar C, dan Documents and Settings ... en zo helemaal het rijtje af tot je aan Outlook Express bent. En daar zouden die .dbx-mappen dan moeten zitten.

Het kan zijn dat je die map niet gaat vinden omdat ze verborgen is.

Doe dan het volgende:

Ga naar Deze computer (verkenner) daar klik je op extra.

Dan mapopties.

Dan open je het tabblad weergave.

Vink de optie verborgen bestanden en mappen weergeven aan.

Klik nog op toepassen en op OK.

post-23245-1417704619,8363_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.