Ga naar inhoud

Beeld valt uit bij sommige spellen


NDussel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb dead space II in een venster gestart en gekeken wat de temperaturen doen tijdens het spel.

De temperatuur van de CPU en GPU schoten gelijk van 52 oC naar 58 oC waarna het langzaam opliep naar 67 oC. De temperatuur van de GPU en CPU lopen vrijwel gelijk kan dit kloppen? Het beeld is trouwens niet weg gevallen bij de 67 oC, ik ga denk ik maar een betere CPU koeler kopen kijken of het probleem opgelost is als de temperturen lager blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALS deze past JA dan kan dat iets helpen maar verwacht er geen wonderen van.

Nu alle beetjes helpen dus een grondige ontstoffing en een betere ventilator zijn zeker een optie om de temperaturen omlaag te krijgen.

Ook een degelijke Kabelmanagment helpt maar ook dat is vaak onbegonnen werk met een merk pc.

Dat laatste resulteert in betere airflow wat meestal resulteert in betere koeling van het systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die fan erin gezet ook de koelpasta vernieuwt, hij draait nu idle 42 oC.

tijdens gamen loopt de temp naar max 51 oC, maar tijdens het gamen is het scherm toch weer uit gevallen de temp was toen 45 oC. Het lijkt mij dus dat het geen koel probleem was, maar dat het ergens anders aan moet liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.