Ga naar inhoud

Outlook Express installeren op Windows7??

shelterhill

Aanbevolen berichten

Dan is het gratis Windows Live Mail of een betalend Office-pakket, waarin Outlook zit, helaas het enige alternatief.

---------- Post toegevoegd om 11:27 ---------- Vorige post was om 11:25 ----------

Maar live mail werkt ook niet.. ik heb het geinstalleerd maar vind het nergens terug

Ga eens via Start (Windowsknop links onderaan) naar Alle programma's en zoek in die lijst Windows Live Mail...je kan het programma vastmaken aan de taakbalk of een snelkoppeling maken naar je bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het gratis Windows Live Mail of een betalend Office-pakket, waarin Outlook zit, helaas het enige alternatief.

---------- Post toegevoegd om 11:27 ---------- Vorige post was om 11:25 ----------

Ga eens via Start (Windowsknop links onderaan) naar Alle programma's en zoek in die lijst Windows Live Mail...je kan het programma vastmaken aan de taakbalk of een snelkoppeling maken naar je bureaublad.

Live mail heb ik nu vastgemaakt aan de taakbalk,maar doet het nog niet.. zal aan de instellingen liggen. Dus outlook kan je alleen erop krijgen door dat dure office pakket???... jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Live mail heb ik nu vastgemaakt aan de taakbalk,maar doet het nog niet.. zal aan de instellingen liggen. Dus outlook kan je alleen erop krijgen door dat dure office pakket???... jammer

Wat doet het niet?

Opent Windows live mail zich niet?

Je moet wel nog je account instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.