Ga naar inhoud

Instellen outlook 2010

Vincent

Aanbevolen berichten

Ik ben klant bij telenet (Belgie). Ikzelf en mijn vrouw hebben daar een eigen account. Nu zou ik graag hebben dat de mails die binnenkomen via telenet in Outlook 2010 welke voor mij bestemd zijn automatisch in mijn postvak in komen en deze met het email adres van mijn vrouw in het postvak in van mijn vrouw. Nu zitten alle mails zowel bij mij als bij mijn vrouw in het postvak IN. Ik werk ook via imap en niet meer via POP3. Waarschijnlijk maakt dat niet veel uit.

Kan er iemand helpen hoe ik dat moet instellen in mijn outlook 2010 zodat ik bovenstaand probleem kan oplossen?

Alvast heel erg bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank voor de reactie maar dat is niet het probleem. Het probleem is wanneer de mails binnenkomen van telenet in outlook 2010. Alle mails van mijn vrouw zitten in mijn postvak IN en die van mij ook in haar postvak IN. Ik zou graag hebben dat de mails die voor mij zijn automatisch in mijn postvak in zitten en deze voor haar in haar postvak IN. Vroeger in outlook express kon je dat instellen. Nu lukt het me niet, maar ik denk wel dat het mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.