Ga naar inhoud

netwerk kaart


misteragga

Aanbevolen berichten

1 oke en waarom zou ik een cat 5e moeten gebruiken

Cat 5é betekend dat de netwerkkabel 1 Gbps aan kan.

2 en wat zijn de voordellen van een gigabyte router?

Het voordeel ervan is dat uw bestand sneller overgezet wordt (bij netwerkkabel)

Vroeger was dat 100 Mps.

3 en is 300 mbps het beste of is 450 mbps nog sneller en ik wat is die dan sneller?

450 Mbps is sneller dan 300 Mbps

Maar bij draadloos zijn veel factoren van invloed voor de snelheid zoals muren, beton enz.

Theoretische gezien haalt je wel 450 Mbps maar in de praktijk niet.

Daarbij dient bij draadloos de band breedte ook gedeeld worden met andere draadloze computers.

Maar er is een verschil tussen 450 Mbps bandbreedte en effectieve snelheid van bestanden overdracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

kan er nogmaals bevestig word wat voor netwerk kaart hier in zit?

speccy link http://speccy.piriform.com/results/xdDhDPFNV38yNm14FFgc7qr

dit is op het moment mij netwerk configuratie:

ubee modem ziggo

netgeare router type wndr3700 (nieuwe)

internet kabel cat 5 van modem naar router

2x internet kabel cat 6 van computer naar router

download snelheid 40 mbits upload 3.8

als er hier uit nog wat geweizigd of veranderd kan worde ik hoor het graag als het maar niet te duur is

de ingreep om het te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

de monteur is lang geweest het probleem is nog niet helemaal opgelost

wat het probleem was is een groene kabel die door de muur komt die geeft

niet genoeg signaal het zou volgens de monteur aan de wijk kasten liggen waar

ze pas een nieuwe stukje hardware hebben geplaats maar die nog niet goed functioneerd

wat er nou aan gaat gebeuren is dat ze het gaan na kijken en oplossen verder hoef ik nu niks meer te doen

mijn internet is stabiel gekregen want de kastje zat niet genoeg bevestigd en er was een kabel verkeerd om aangesloten

blekbaar door de monteurs door dat de kastje om nieuwe is bevestigd en een nieuwe kabel is aangesloten om dat de anderen

toen kapot is gegaan werkt me internet weer.

---------- Post toegevoegd om 19:13 ---------- Vorige post was om 19:12 ----------

ik had nog een anderen vraag waneer mij computer aan is geweest en ik schakel hem uit

door eerst afmelden en afsluiten dan staat het lampje nog aan op me router terweil dat bij mij vorige router niet zo was

is dat erg? of hoord dat gewoon zo?

kan hier iemand nog andwoord op geven aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk lampje brandt nog op je router?

Het lampje dat aangeeft dat je router spanning krijgt?

dit zijn de lampjes.

power- 2.4 ghz-5ghz-wifi aardboletje om te zien of de modem online is en internet kabel 1 lampje internet kabel 2 lampje

internet kabel lampje 2 is niet in gebruik internet kabel poort 1 heb ik nu in gebruik

---------- Post toegevoegd om 20:15 ---------- Vorige post was om 20:12 ----------

Als je hier klikt kom je bij de handleiding van je Netgear WNDR3700...op pagina 7/44 vind je een afbeelding van alle verklikkerlichtjes op de router met hun respectievelijke betekenis.

oke dat is duidelijk asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.