Ga naar inhoud

Kan geen verbinding maken met itunes store


tijl3

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een tijd geleden mijn computer van Windows 7 32x naar 64x veranderd. Nu wilde ik nog wat downloaden via itunes. Ik heb itunes reeds verschillende keren gedownload en terug verwijderd, maar het probleem blijft. de test via itunes geeft aan dat de netwerkverbinding niet lukt. Terwijl ik wel op internet zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Verwijder itunes van je PC.

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

D[/url]ownload nu voor 64 bit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yupse, ik heb een tijdje geleden één of ander programma ( orbit downloader ) gedownload. daarna heb ik deze via configuratie scherm verwijderd, maar als ik via google wil downloaden komt er steeds een Orbit boodschap, maar download niet. Of moet ik probere n ccleaner via IE te downloaden?

Mvg,

Tijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik werk normaal gezien met Google Chrome. Maar door die download van Orbit komt nu steeds " Download transferred to Orbit downloader. Click 'previous' to go back and keep browsing" Ik kan dus via Google Chrome niet meer downloaden, ik ccleaner via IE gedownload. Ik gooi mijn versie van itunes er nog eens af en probeer dan via jouw link itunes via IE opnieuw te installeren. Tot later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Orbit downloader terug volledig geïnstalleerd, hierdoor kan ik terug via Chrome downloaden. Als je een tip hebt om deze volledig te verwijderen hoor ik het graag. Ik heb dan via jouw link itunes opnieuw geïnstalleerd maar deze wou niet werken omdat er een nieuwere versie reeds was geïnstalleerd. Nochtans had ik alles via het configuratiescherm verwijderd en enkele keren de ccleaner laten werken. Ik heb tenslotte de laatste versie itunes voor 64 bit gedownload, maar het probleem blijft. Nog suggesties?

Alvast bedankt!

Mvg,

Tijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.