Ga naar inhoud

Kan geen verbinding maken met itunes store

tijl3

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag Clarkie, hier zijn we terug. Ik heb verschillende programma's mijn computer laten updaten, Registrybooster, Advanced driver updater. Ccleaner, enzoverder. iTunes eraf gesmeten, er weer op geplaatst, er weer af gesmeten. Mijn Norton uitgeschakeld, niet helpt. Ik kan itunes niet opstarten. Nog suggesties. Ik heb nu HDD control 2 van ashampoo, en die alarmeerd geregeld dat mijn hard disk te warm wordt. Is daar iets aan te doen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itunes werkt dus wel, je kan het programma opstarten, enkel kan je geen verbinding maken?

Volg deze tips eens:

Geen verbinding mogelijk met de iTunes Store

iTunes voor Windows: problemen met de iTunes Store-verbinding oplossen

Hier hebben we geen antwoord op gekregen, heb je die oplossingen bekeken en geprobeerd?

Het gebruiken van al die softwareproducten had je beter niet gedaan, enkel ccleaner was nodig geweest.

Dus probeer eerst eens bovenstaande links uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik Itunes opstart dan zie ik direct in de balk helemaal vanboven " verbinding maken met itunes store".

post-23245-1417704633,6201_thumb.jpg

Dat balkje verdwijnt heel snel, dan zie je een scherm als dit, je bent dan nog altijd niet ingelogd.

Gaat het hier al fout?

post-23245-1417704633,6922_thumb.jpg

Dan kan je op "aanmelden" klikken om in te loggen.

Kan je dus doorgeven waar het juist fout gaat?

post-23245-1417704633,9926_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me aanmelden. Als ik op de iTunesstore druk dan komt in die bovenbalk het bericht dat hij verbindt. Deze gaat tot de helft en dan stopt het daar. Soms krijg dan wat titels zonder foto's die zou moeten kunnen aanklikken maar de links werken niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Internet explorer gebruikt doe dan eens het volgende:

Open Internet explorer en ga naar extra - internetopties.

Op de tab geavanceerd klik je onderaan op de knop opnieuw instellen.

Klik nogmaals op opnieuw instellen.

Klik op sluiten en herstart internet explorer.

Gebruik je een andere browser geef dan door welke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.