Ga naar inhoud

wlan verbinding valt steeds weg


Liné

Aanbevolen berichten

Goeiennacht, ik heb sinds een tijdje na problemen met internet een nieuw abonnement bij mijn provider, XS4ALL, een iets hogere snelheid en een nieuw modem,

Fr!tzbox fon Wlan (7340?), daar had ik eerst wat problemen mee, met het internet,

bleek aan hun te liggen en had toen na een paar dagen en een reset van het nieuwe modem weer internet,

en heb ik met verschillende laptops zonder problemen op internet via het modem gezeten (draadloos).

Nu heb ik voor m'n eigen oude kast in me kamer zonder wireless kaart, een Wirless Network USB Micro Adapter 150N van Sitecom gekocht,

geïnstalleerd volgens de instructies (naar mijn weten) en deed het 3 dagen lang prima,

met af en toe een kleine onderbreking, niet meer dan 2 seconde lang, en maar één hooguit twee keer per dag.

Nu is er het volgende gebeurd:

Sinds ik vandaag me pc opstartte blijft de verbinding eruit gegooid worden, eerst was de signaalsterkte altijd zeer goed, toen nog maar goed of matig, en kwam hij niet boven de 30 Mb/s, terwijl dat altijd rond de 120 mb/s was, download snelheden gingen met 1000 kb/s en toen nog maar met 300.

Toen ben ik naar de setting van me modem gegaan en heb ik een reset gedaan, ook heb ik diverse malen de stroom eruit gehaald en er weer in gedaan, daarnaast heb ik bij de draadloze netwerken vaak op verbinding herstellen geklikt, en me pc herstart, dit echter als resultaat dat het de situatie eerst voor een tijdje verbeterd en de snelheden nu hersteld zijn, alleen daarnaast blijft wel de verbinding opnieuw onherroepelijk uitvallen, om de minuut of zelfs halve minuut, wat misschien te begrijpen erg vervelend is, alles word steed onderbroken etc.

Daarnaast had ik ergens gelezen dat ik Wireless Zero Configuration Service bij config>systeembeheer>services uit moest schakelen, alleen als hierna me verbinding uitviel kon ik helemaal niet meer verbinden, ook heb ik gelezen dat andere verbindingen mijn verbinding weg kunnen duwen?

en dat k hem dan op een ander kanaal moet zetten?

ik heb geen idee hoe dit moet en geen idee of dat überhaubt wel moet, en dat t niet iets heel anders is.

OS: Ik draai Windows XP Proffessional

Modem: Fritzbox fon Wlan, volgens mij 7340

Wireless Card/Adapter: Wirless Network USB Micro Adapter 150N van Sitecom

Provider: Xs4all, Nederland

Windows Firewall is uitgeschakeld

Antivirus: AVG Business Edition 2012 (via hier loopt ook mijn Firewall)

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, ik kan er behoorlijk op internetten alleen meer dan een simpele internet pagina kan niet geladen worden, laat staan online gamen, iets downloaden etc.

Sorry voor het lange verhaal k ben altijd bang dat ik iets vergeet toe te lichten, als iemand suggesties heeft of opmerkingen of vragen dan hoor ik het graag, mijn kennis houd hier qua internet en verbindingen op,

Mvg, Liné

---------- Post toegevoegd om 02:47 ---------- Vorige post was om 02:33 ----------

HiJack Log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 2:46:52, on 30-10-2011

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v8.00 SP3 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\PROGRA~1\AVG\AVG2012\avgrsx.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgfws.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgtray.exe

C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgnsx.exe

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgemcx.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe

C:\Program Files\HiJackThis\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Babylon Search

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen

O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgssie.dll

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] "C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgtray.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe

O4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c

O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe" /MINIMIZED

O4 - HKCU\..\Run: [AlcoholAutomount] "C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\axcmd.exe" /automount

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgpp.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Preloader van browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Cache-daemon voor onderdeelcategorieën - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgfws.exe

O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe

O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

O23 - Service: StarWind AE Service (StarWindServiceAE) - Rocket Division Software - C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe

--

End of file - 6106 bytes

aangepast door Liné
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op enkele schoonheidsfoutjes na, is in dit logje niets te zien.

Start Hijackthis op. Klik met de rechter muisknop op de icoon en kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”.

Vink alleen de items aan die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MBAM (Malwarebytes Anti-Malware)

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... Dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Ik zou ook uTorrent uitschakelen of minstens instellen dat hij niet automatisch met windows opstart en uTorrent enkel aanzetten als je een download doet. Na de download uTorrent weer uitzetten.

Dit zal een pak schelen in je datavolume en de snelheid van de internet verbinding zal er ook wel bij varen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeienmorgen en in ieder geval bedankt voor de ontzettend snelle reactie, ik zou alles nu gelijk willen gaan proberen alleen krijg ik geen optie om onder m'n rechtermuisknop Run as Admin te klikken, moet ik verder gaan zonder dat te doen of kan ik dat ergens anders vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies over Torrent begrepen en opgevolgd, had hem net altijd aan maar wel erg vaak,

instellingen zijn nu gewijzigd,

Voor nu de Malware log:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.2.1300

Malwarebytes : Free anti-malware, anti-virus and spyware removal download

Database version: 8046

Windows 5.1.2600 Service Pack 3

Internet Explorer 8.0.6001.18702

30-10-2011 13:18:08

mbam-log-2011-10-30 (13-18-08).txt

Scan type: Quick scan

Objects scanned: 151104

Time elapsed: 2 minute(s), 58 second(s)

Memory Processes Infected: 0

Memory Modules Infected: 0

Registry Keys Infected: 0

Registry Values Infected: 0

Registry Data Items Infected: 0

Folders Infected: 0

Files Infected: 0

Memory Processes Infected:

(No malicious items detected)

Memory Modules Infected:

(No malicious items detected)

Registry Keys Infected:

(No malicious items detected)

Registry Values Infected:

(No malicious items detected)

Registry Data Items Infected:

(No malicious items detected)

Folders Infected:

(No malicious items detected)

Files Infected:

(No malicious items detected)

HiJack Log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 13:14:16, on 30-10-2011

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v8.00 SP3 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\PROGRA~1\AVG\AVG2012\avgrsx.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgfws.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgnsx.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgemcx.exe

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgtray.exe

C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\HiJackThis\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Babylon Search

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen

O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgssie.dll

O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] "C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgtray.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe

O4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Linnaeus Lindquist\Local Settings\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c

O4 - HKCU\..\Run: [AlcoholAutomount] "C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\axcmd.exe" /automount

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgpp.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Preloader van browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Cache-daemon voor onderdeelcategorieën - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgfws.exe

O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe

O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

O23 - Service: StarWind AE Service (StarWindServiceAE) - Rocket Division Software - C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe

--

End of file - 5935 bytes

Lijkt erop alsof er 1 of 2 zijn blijven staan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptops hebben allemaal een ingebouwde kaart, dus er is geen spraken van diezelfde adapter, toen ik daarmee verbond had ik gewoon een constante verbinding, ik ben alleen nu niet in een situatie waarbij ik de adapter op een andere pc of laptop kan proberen, het enige waar ik nu naast de pc op het internet kan is me iphone 4, en het lijkt alsof die er af en toe ook uitgegooid word, het probleem lijkt het ene moment veel erger dan het andere moment, gisteravond en vanochtend toen ik me pc aanhad gooide ie hem er om de 10 seconde uit, en nu lijkt het maar eens in de zoveel minuten te gebeuren.

Ik zal een kijken of als de verbinding op me pc verbroken word of dat dan ook tegelijk gebeurd op me iphone, anders zou het toch iets van een time out van het modem kunnen zijn? Dit is natte vinger werk heb hier namelijk weinig verstand van maar probeer mee te denken..

__________

Edit: Als me pc verbinding verliest blijft m'n iPhone gewoon verbonden, neem dus aan dat het echt iets met me pc is, ik heb trouwens de dag dat ik dit installeerde voor het eerst, me hele pc geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd..

aangepast door Liné
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder de installatie van de usb netwerkadapter via het appaartbeheer.

Ruim daarna het register op met CCleaner en installeer de adapter opnieuw.

Voer dan opnieuw alle stappen uit om je WLan te installeren.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Je kan deze ook downloaden met een andere pc die wel een goede verbinding heeft en via een usb stick op je eigen pc overzetten.

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner heb ik en zal ik doen na het verwijderen, ik zie alleen zo gauw even niet waar ik die software van mn netwerkadapter kan vinden en verwijderen?

PS: Ik vind hier nu net, eenzelfde adapter, maar dan groter en ouder, ook van Sitecom,

Informatie:

Model No: WL-538v1 001/ WL- 168

MAC: 000CF63C6898

Sitecom Wireless Network USB Adapter 54G

hij is letterlijk 4x zo groot als dat andere (nieuwere?) model dat ik heb, maar zou wel moeten werken, heb helaas ook alleen het ding zelf geen drivers en wat ik precies in moet typen om die te vinden weet ik ook niet, er staat niet overduidelijk hoe dat ding nou echt heet

aangepast door Liné
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.