Ga naar inhoud

wlan verbinding valt steeds weg

Liné

Aanbevolen berichten

Verwijder de adapter uit de usb poort.

Ga naar apparaatbeheer en klik op het + teken bij netwerkadapters.

Dan zou je de Micro Adapter 150N moeten zien staan.

Klik er dan op met de rechter muisknop en kies voor "installatie ongedaan maken".

Na de verwijdering moet je dus het register opruimen en de pc herstarten.

Nu kan je proberen de adapter opnieuw te installeren en je draadloze netwerk weer in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

als ik de adapter eruit haal valt ie weg bij hardware voordat ik de software kan verwijderen,

ik heb bij verbinding 3 dingen staan:

1394 netwerkkaart

VIA Compatable Fast Ethernet Adapter

Wireless network usb adapter 150N X1

ik verwijderde de eerste keer, omdat ik hem al had weggehaald uit de pc, prongelijk die VIA Compatible, toen CCleaner, Analize, Register Fix, Reboot.

Nog voordat ik iets deed had die driver zich alweer opnieuw geinstalleerd omdat het dus niet de goeie was, bij de 2de poging verwijderde ik alleen die andere, alle handelingen en reboot en toen de pc zich opstartte, en k deed dat ding erin kreeg ik alleen de pop up met nieuwe hardware gevonden, en werd ie automatisch geinstalleerd, dit zou denk ik nieteens perse verkeerd moeten zijn?

maar ik had het fijner gevonden als k het handmatig had gedaan want ik weet nu dus gewoon niet zeker of het echt weg is, het netwerk houd het nu al wel ff vol, hij is nog niet verbroken met 45 Mbs, Signaalsterkte: goed, maar ik weet gewoon niet hoelang dit stand nu stand houd..

Ik wil niet zeiken en als een probleem is opgelost dan is het opgelost, maar k heb het gevoel dat t nog niet helemaal was zoals eerst..moet ik een modem reset proberen ofzo? Of moet ik nogmaals proberen op de zelfde of een andere manier de software (driver?) te verwijderen?

De verbinding is nu ook erg traag, alles laad heel langzaam of niet..

aangepast door Liné
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: De verbinding is nu iets constanter maar echt heeeeeeeel erg traag, ik moet ongeveer 4 minuten wachten voor elke pagina helemaal geladen is en normaal is dat binne 2 seconde gebeurd, de connectie houd nu (voor als het lijkt) beter vast..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is het feit dat er nog 2 anderen op hetzelfde kanaal zitten niet echt erg, de kans dat je een "vrij" kanaal vindt is dikwijls redelijk klein en Wifi is ontworpen om kanalen de delen. Komt bij dat de kanalen "overlappen" ze zijn niet volledig gescheiden, alleen kanaal 1, 6, en 13 overlappen niet maar zijn dan gewoonlijk ook het meest gebruikt. Het is zoals op de snelweg, hoe meer verkeer, hoe meer kans op file ;-)

Aangaande het uitvallen van je internet, komt dit bij verschillende applicaties voor ?

MSN (of Live Messenger zoals het nu heet) is erg gevoelig aan netwerkvertragingen en veroorzaakt zelf heel wat verkeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja verschillende, maar het is moeilijk te bepalen of het nou precies gebeurd op t moment dat ik iets doe in een applicatie of dat het ook uit het niks kan komen, ik zit nooit op msn het enige wat ik nu aan heb staan, is torrent( omdat ik aan het kijken ben hoe snel ik kom) AVG en google chrome, bij het surfen naar een simpele site kan hij er al uitvallen..

edit

het lijkt of hij er sneller uit ligt als ik torrent aanzet, maar weet dit niet zeker

aangepast door Liné
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet wat er nu moet gebeuren...maar misschien dat iemand er morgen naar kan kijken, m'n video's streamen langzaam en hebben om de 3 seconde een time out, moet 3 keer t scherm verversen om een video van 1.5 minuut te kijken, het is echt niet te doen zo, ik ben radeloos, advies is erg welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.