Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

U moet het screensaver-bestand (.SCR-bestand) plaatsen in c:\windows

Daarna staat die tussen de lijst.

(opgelet soms moet je ze plaatsen in c:\windows\system32, maar de meeste screensavers vind je in c:\windows (zoek maar eens op *.scr in c:\windows)

Ik zou zeggen, probeer je screensaver (scr-bestand) eerst te plaatsen in c:\windows en bekijk of ze dan tussen de lijst staat, anders probeer je het in c:\windows\system32 te plaatsen.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Ik zie hem niet, ik heb het idee dat avast [ dat ik als virusfighter heb genomen] hem tegenhoudt, wat ik ook doe, hij laat hem niet door, en het is wel degelijk een veilig bestand..

Hij vraagt steeds waar ik hem wil hebben, zeg ik in C dan zegt ie 'screensaver missing'

Geplaatst:
Hij vraagt steeds waar ik hem wil hebben, zeg ik in C dan zegt ie 'screensaver missing'

Dit begrijp ik niet goed. Zegt Avast dat?

Rechtsklik op jouw screensaver bestand (ik veronderstel dat dat een scr bestand is?), en kies Scan (dus dat oranje wereldbolletje van Avast). Zegt hij dat hij een virus vindt bij dat bestand?

Nee, hij ziet geen bedreiging

Avast zegt ook niet dat ie hem niet ziet, maar een grijs popup schermpje

het is een .exe bestand [?]

aangepast door shelterhill
Geplaatst:

Mijn foutje, met dank aan Kurtt om me er op attent te maken...:top:

Klik met rechts op je bureaublad en kies voor aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

Onderaan rechts ga je naar schermbeveiliging...selecteer Windows Live Photo Gallery...kies je (eerder opgeslagen) foto en stel je screensaver in.

post-20447-1417704622,2539_thumb.jpg

Bij mij heet het Foto's

post-484-1417704622,3123_thumb.png

Daarna klik je op Instellingen...

post-484-1417704622,4319_thumb.jpg

Daarna klik je op Bladeren... en kies je de map waar je foto's staan.

Je kan je foto's bijvoorbeeld in een map C:\foto's plaatsen. Daarna kan je die map dan selecteren bij Bladeren...

Standaard worden je foto's in Mijn afbeeldingen... bewaard. Misschien best dat je dan bij Bladeren... kiest voor de map "Mijn afbeeldingen" (zorg dan wel dat je foto's ook daar plaatst!)

post-484-1417704622,3566_thumb.png

Je zegt dat je je foto's niet ziet, in welke directory je ze ook plaatst. Zie je je foto's wel in de verkenner??

aangepast door Kurtt
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.