Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

U moet gewoon zoetwater.exe downloaden en daarna dubbelklikken op zoetwater.exe

Dan wordt de screensaver zoetwater automatisch geinstalleerd! U heeft niets te selecteren.

Nu staat de screensaver in de lijst van screensavers van windows!

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
[TABLE=width: 320, align: left]

[TR]

[TD]

Hoe te installeren?

Klik op de screensaver die u wilt downloaden en sla het bestand op. Dubbelklik hierna op het opgeslagen bestand en de screensaver wordt geïnstalleerd. Als het goed is wordt kunt u aangeven dat het de default screensaver moet worden. Bent u dat vergeten volg dan de onderstaande procedure: Ga vervolgens via Start> Configuratiescherm> Beeldscherm > Schermbeveiliging de screensaver activeren. In het venster kiest u via het scroll menu de zee of zoetwater screensaver.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Je moet het bestand downloaden en als het op je harde schijf staat, dubbelklik je op het bestand.

---------- Post toegevoegd om 21:15 ---------- Vorige post was om 21:12 ----------

Norton ziet het bestand als een bedreiging.

Daarom dat jouw virusscanner het misschien blokkeert.

Je bestand wordt verwijderd door avast zoals bij mij door norton.

Als je honderd procent zeker bent dat het bestand veilig is moet je de virusscanner, in jouw geval AVAST, even uitschakelen.

Dan je bestand opnieuw downloaden en dan installeren door te dubbelklikken.

Als het installeren gelukt is zet je AVAST terug aan.

Geplaatst:

Hij blijft zeggen "screensaver missing" ...

---------- Post toegevoegd om 21:21 ---------- Vorige post was om 21:20 ----------

Zat ook al te denken, dat avast er af moet, moet ik dat helemaal verwijderen??

Geplaatst: (aangepast)

Je moet AVAST even uitschakelen niet verwijderen.

Uit bericht 22:

Als je honderd procent zeker bent dat het bestand veilig is moet je de virusscanner, in jouw geval AVAST, even uitschakelen.

Dan je bestand opnieuw downloaden en dan installeren door te dubbelklikken.

Schakel als het gelukt is om je screensaver te installeren AVAST terug in.

aangepast door clarkie
ve
Geplaatst: (aangepast)

Neen werkt niet

Ook bij mij zegt hij "screensaver missing"

Er is blijkbaar een probleem met het bestand zoetwater.exe

Ook de andere screensavers uit jouw website geven de melding "screensaver missing".

Dit wil gewoon zeggen dat de screensaver zelf, niet werkt in Windows 7. Of niet geinstalleerd raakt. Als ik dubbelklik op het bestand, krijg ik ook bericht van Avast , en kan ik het in sandbox laten draaien of gewoon laten toestaan, bij beide krijg ik de melding "screensaver missing".

Volgens mij is het een zeer oud screensaver-bestand. Want de layout-installatie is zeer oud (windows 3.0 look).

Ik heb even als test een screensaver van internet geinstalleerd en die ging wel (opgelet: doe dit niet zelf, want kans op virussen!)

aangepast door Kurtt
Geplaatst:
Neen werkt niet

Ook bij mij zegt hij "screensaver missing"

Er is blijkbaar een probleem met het bestand zoetwater.exe

Ik heb Norton uitgeschakeld en gedownload, dan willen installeren.

En inderdaad het loopt fout.

Geplaatst:

Ik heb inmiddels avast er weer op staan, wist ook niet hoe uit te schakelen, misschien wel handig om te weten voor een volgende keer.

Heb inmiddels gevraagd over de screensaver, wacht op antwoord, weet wel dat hij uit 2005 is. op XP draaide hij moeiteloos toch altijd

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.