Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In ieder geval wel bij FireFox maar chrome werkt niet bij mij er komt telkens op dat ik een plug in moet installeren en als ik dat doe staat het er nog steeds... Zeer irritant. Maar ik zal eens chrome terug gebruiken en kijken of het daar ook is.

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb een tijd geleden een gelijkaardig probleem gehad. Zelfde fout alleen trad het probleem random op.

Bij mij bleek het te zitten in een drivertje dat bij Logmein zat. Deze conflicteerde met de Nvidia driver.

Schone installatie uitgevoerd van de Nvidia driver (trouwens in ben bij de 280.26 gebleven, de laatste lijkt bij mij niet zo stabiel te zijn) na grootte schoonmaak gedaan te hebben van alle software die ik geïnstalleerd en eigenlijk niet gebruik.

Nu werkt mijn grafische kaart zoals het hoort, geen zwarte schermen en geef foutmeldingen.

Dus misschien een tip, controleer je pc eens op overbodige software en vooral wat je, kort voor de problemen begonnen zijn, hebt geïnstalleerd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als ik het juist begrijp, dan is het nu zowel in Internet Explorer als in Firefox in orde maar nog niet in Chrome ?...

Indien dit zo is kan je kijken of een herinstallatie van Chrome een positief effect heeft.

Chrome kan je hier downloaden...hoe je je bladwijzers exporteert uit je oude installatie en opnieuw installeert in je nieuwe installatie vind je hier.

Geplaatst:

Een andere methode om je bladwijzers en andere terug in Google chrome te importeren is opslaan in je google account en via de functie "synchroniseren" terug op zijn plaats zetten.

Hoe je dat doet lees je hier.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.