Ga naar inhoud

beeld Packard Bell onetwo valt weg


moertjes

Aanbevolen berichten

ik heb een packard bell onetwo (touchsreen) alles-in-een. Wanneer ik de computer opstart heb ik gewoon beeld tijdens het inloggen. Daarna valt het beeld soms na 10 minuten weg en soms meteen na het inloggen.

Ik heb al geprobeerd op te starten in de veilige modus met netwerkmogelijkheid maar ook dan valt het beeld weg. Ook heb ik geprobeerd de startknop 10 seconden in te houden met de stekker eruit maar ook dit wil niet werken.

Kan iemand me please helpen want er staan dingen op die ik niet kwijt wil en het is een super fijne computer die ik graag nog even wil gebruiken????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Probeer Speccy te runnen bij een normale opstart, in veilige modus geeft Speccy niet alle gegevens weer.

Probeer ook telkens wanneer ie normaal opstart zoveel mogelijk persoonlijke bestanden, foto's, documenten, enz...naar een externe geheugendrager te kopiëren.

Valt het toestel nog onder de wettelijke garantie ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet eens tijd genoeg om dat programma te installeren want als ik bezig ben valt het beeld weer weg. Ik zou niet weten hoe ik een ander scherm op mijn pb kan aansluiten? Mijn computer is een scherm met alle hardware daarin. Heb alleen usb aansluitingen en een memorycard slot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud is die PC?

Het probleem is dat weet je zelf ook wel dat je beeld nodig hebt om iets uit te voeren.

Je PC heeft dus poorten om een scherm aan te sluiten.

Dan resten volgens mij twee mogelijkheden:

1. Via een USB naar vga adaptor kan je als je een extern scherm hebt terug zien wat er op je pc gebeurt.

2. Je brengt je PC binnen voor herstelling, daarom ook de vraag van Asus

Valt het toestel nog onder de wettelijke garantie ?...
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.