Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit hier dus met een probleem, de pc waar ik nu op zit is verbonden met kabelinternet, nu heb ik hier naast me nog een pc staan die ik zou willen gebruiken om een server te hosten van een spel maat het probleem is dat ik geen 2de internetkabel naar boven krijg van de router die beneden staat. Is het mogelijk om die 2de pc te verbinden met deze pc of om mijn internetkabel naar 2 kabels laten overgaan ofso? of iets anders?

mvg Yoni

Geplaatst:

Wat kost zo'n ding dan ongeveer?

---------- Post toegevoegd om 19:25 ---------- Vorige post was om 19:21 ----------

ooh sorry had neit gezien dat er iets was gelinkt :)

Geplaatst:
Je kan zeg maar je internetkabel splitten. Dit is bij mij ook voor me gedaan. Hoe precies weet ik niet maar ik stuur wel een foto.

Beste oplossing is toch om een switch aan te kopen, zoals je kan zien in het bericht van stegisoft in bericht 2.

Geplaatst:

nou ik weet nu neit hoe het zit maar, mijn router is verbonden met zo'n soort switch ding denkik ik, dus een kabel uit die swich komt naar boven naar mijn kamer dus is het mogelijk om hier dan zo'n switch te zetten?

Geplaatst:

ja maar het probleem is dat ik moementeel nogal krap bij kas zit :) En dus zou ik verlopig eens willen proberen op de manier van rich22nl maar ik weet dus niet hoe dat moet...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.