Ga naar inhoud

Pc Freeze


rich22nl

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn pc freezed sinds korte tijd iedere dag. Ik kan niets meer doen, ook niet mijn muis bewegen (ook geen ctrl+alt+delete) en zelfs als ik op caps lock druk gaat het lampje rechtsboven niet meer aan en uit. Is hier een oplossing voor? Hier zijn mijn onderdelen.

Besturingssysteem:

Windows 7 32 bit

Hardware:

Moederbord: Asrock M3N78D

Voeding: 500 watt (of 550 watt, idk) een van die twee

Grafische kaart: Asus GeForce GTX 460, 768mb, DirectCU TOP (overclocked met msi afterburner)

Processor: AMD Phenom II X4 965, 3.40GHz, 6MB, AM3

Geheugen: Kingston 4x1 gb 1333 mhz

Harde disk: 500gb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring leert dat vastlopers (bevriezen) soms te maken hebben met een foute of corrupte grafische driver.

Heb je al geprobeerd je grafische driver te verwijderen en de meest recente opnieuw te downloaden en te installeren?

Als je daar moeilijkheden mee hebt om de juiste grafische driver te vinden, voer dan aub eerst bericht 5 uit (posten van het Speccy-logje), zodat onze helpers u aan de juiste geupdate driver kunnen helpen!

Ook kunnen virussen verantwoordelijk zijn voor freezing van het scherm. Maar dat pakken we later aan. Doe eerst eens de tot nu toe geleverde oplossingen in dit topic.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.