Ga naar inhoud

Windows verwijderen zonder harde schijf te deleten?

rich22nl

Aanbevolen berichten

Ik had eerst windows xp 32 bit op mijn computer gezet. Ik had 2 partities gemaakt en windows 7 32 bit erop gezet, zodat ik nu kiezen tussen windows xp en windows 7 als ik mijn computer opstart. Maar nu zou ik ze er allebei (in iedergeval windows xp) willen verwijderen en windows 7 64 bit op mijn computer zetten (zodat ik mijn werkgeheugen kan upgraden). Maar is er een manier om windows eraf te gooien en windows 7 64 bit erop te zetten zonder dat er gegevens verloren gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een zuivere installatie uitvoert gaan al je gegevens verloren.

Ook al zou je de bestanden kunnen behouden, een backup maken van al je bestanden die je wil behouden moest je toch maken om op zeker te spelen.

Dus beste is alle persoonlijke bestanden die je wil behouden op een ander medium plaatsen.

Maak ook een lijstje van je software die je opnieuw terug wil installeren.

En dan gewoon een zuiver installatie uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo rich22nl,

Oeps, Asus en mezelf waren tegelijkertijd aan het posten.

Hier (klik erop) vindt je ook nog een handleiding hoe je windows 7 best installeert.

Succes met het herinstalleren.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.