Ga naar inhoud

e-mail traceren

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds kort mijn e-mail veranderd. Ik heb deze ook doorgegeven op een aantal sites en wil graag weten welke sites dit zijn, zodat ik ook hier de verandering kan doorgeven. De e-mailadressen zijn openbaar op deze sites.

Is er een manier om al deze sites te vinden en zo mijn e-mail adressen hier ook aan te passen?

Groet,

Barry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je email adres opgeven op een site is meestal bij een registratie.

Weet je nog op welk sites je jezelf hebt geregistreerd? Begin dan daarmee.

Meestal krijg je ook een bevestigings of controle mail van de site om te controleren of het emailadres wel bestaat.

Als je nog toegang hebt op je oude emailadres, kan je misschien deze mails terugvinden.

Een gouden tip. Maak een emailadres aan dat niet aan een provider gebonden is zoals hotmail of gmail en gebruik dit om te registreren. Dan kan je van provider veranderen zoveel je wil zonder alle poespas van emailadressen aan te passen.

Zelf gebruik ik het emailadres van mijn provider enkel voor berichten met de provider.

Voor alle andere correspondentie gebruik ik gmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.