Ga naar inhoud

kan niet inloggen


dordev

Aanbevolen berichten

Dag, gisteren wilde danver haar inloggen en ze kreeg een bericht dat ze zich eerst moet activeren. Dat lukt haar niet. Er komt en geel driehoek met de tekst dat windons niet goed geinstalleerd is. Hoe kan ze op jullie forum komen? Haar laptop werkt traag, loopt soms vast, kan haar anti virus (AVG)niet verwijderen en avira kan ze niet installeren. Ik wilde via mijn account op haar pc inloggen en het ging ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Blijkbaar gaat het hier zowel over een laptop als over een pc ?...die beiden een verschillende problematiek hebben : op één van de twee is inloggen niet mogelijk (Windows niet geactiveerd ?...), de andere werkt (traag) maar loopt soms vast.

Om misverstanden te vermijden is het dan ook aangewezen dat je voor elk systeem een apart topic opent, want op dit moment is het niet meteen duidelijk welke problematiek bij de laptop hoort en welke bij de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test: eens kijken of ik nu zef kan inloggen. Ik ben danver en jullie zeggen dat ik zou moeten kunnen inloggen. Duimen

---------- Post toegevoegd om 15:00 ---------- Vorige post was om 14:57 ----------

Hallo, het lukt. Hoe moet ik in veilig modus opstarten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan even niet meer volgen? :hmmmm:

Je logt hier in met danver en dordev, waarom?

over welke PC gaat het probleem?

Enkel de laptop of.....?

Danver wou inloggen maar het ging niet en dat probleem stelt zich dus op de laptop?

kan je eens onderstaande uitvoeren op de probleemcomputer.

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag, ik ben dordev en heb een vraag gesteld omdat Daver niet kon inloggen. Jullie hebben haar handmatig geactiveerd en het lukt nu. Dus de vraag gaat over danver haar laptop en je kan nu met haar verder werken. Ze heeft hulp nodig maar kon jullie niet bereiken en ik dacht misschien kunnen we het zo oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hijackthis iet dowlaoden, er komt een bericht dat ik geen toegang krijgt tot de widons installer- service.

Heb je Hijackthis niet kunnen downloaden?

of loopt het fout tijdens de installatie?

Die foutmelding zou je kunnen oplossen via deze (klik erop) tip.

Heb je Hijackthis niet kunnen downloaden, dat kan ook vanaf een andere pc en dan via een stick of cd installeren op je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.