Ga naar inhoud

kan niet inloggen

dordev

Aanbevolen berichten

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De laptop starte zeer traag op. Ik denk dat het door de anti-virus programma komt. Er kwam een waarschuwing van firewale en van avira. Hoe kan ik best een anti-virus program installeren en welke. Wat moet ik doen met smart Defrag?

Welke waarschuwing kwam er?

Je gebruikt momenteel avira als antivirus.

Als je een ander wil gaan gebruiken moet je avira eerst verwijderen, twee verschillende antiviruspakketten geven problemen.

Via deze link vindt je gratis antivirussoftware.

Veel leden zijn zeer tervreden met AVAST.

Je hoeft smart defrag nu niet te gebruiken.

Als je het al eens per maand gebruikt (wat ik persoonlijk nog snel vind).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag, eerst wil ik me verontschuldigen dat ik nu pas reageert. Geplaagd door de griep. Nu trzake.

Avira heb ik eraf gegooit;

Prblemen met firewall.

Er staat een van microsoft een antispareware op. Moet dat weg?

Als ik met stroom werkt verschijnt er een enster met USB-poort storing. Wat moet k daarvoor doen.

Wanneer mag ik avast dowloaden, ik denk dat er geen ander anti-virus op staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat een van microsoft een antispareware op. Moet dat weg?

Bedoel je hiermee Windows Defender? Die mag rustig blijven staan, dat kan geen kwaad.

Als ik met stroom werkt verschijnt er een enster met USB-poort storing. Wat moet k daarvoor doen.

Dat is hoogst waarschijnlijk een hardware probleem waarvoor je de laptop zal moeten binnen doen in de winkel.

Wanneer mag ik avast dowloaden, ik denk dat er geen ander anti-virus op staat.

Je mag avast al downloaden maar ik zou het register opruimen voordat je avast installeert. Dan ben je zeker dat de laatste restjes van avira weg zijn.

Voor de registeropruiming ga je als volgt te werk.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hallo danver,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.