Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn pc blijft laatste tijd plots regelmatig hangen maw de muispijl is niet meer te bewegen.Er rest mij dan enkel de pc af te zetten met de aan/knop.Is dit wel goed voor de pc??Hulp!

Geplaatst:

Wat bedoel je eigenlijk met logje maken?Wat ben je er dan mee?Heb je zo voor de vuist uit ervaring mogelijke dingen die de oorzaak zouden kunnen zijn?

Geplaatst:

Neen, voor de vuist weg niet. Een glazen bol zou erg handig zijn in computerzaken, maar dat lukt me - helaas - nog altijd niet. Maar soms kan een logje een richting aangeven, vooral als er problemen zouden zijn met virussen of spyware, die de werking van je PC kunnen verstoren.

Geplaatst:

Kijk HIER eens. Dat is een logje dat gemaakt is met HiJackThis. Gewoon het programma downloaden, opslaan in een eigen map en dan laten scannen met behoudt van het log. Inplakken in een bericht of als bijlage aanhangen en dan kijken we mee.

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.