Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag, ik heb in augustus een Dell Inspiron 1018 gekocht (10 inch)

En hij wil niet meer opstarten, er komt wel nog het beginscherm & dan wordt het scherm zwart

& soms komt er dan "Error Code: 0xC00000E9"

Wat kan ik doen? :dong:

Geplaatst: (aangepast)

Aangezien het toestel nog maar net is aangekocht zou ik contact opnemen met Dell Support,dit om je garantie niet in het gedrang te brengen.;-)

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Heb je onlangs zelf iets gewijzigd?

Waarschijnlijk gaat het hier om een probleem met het register.

Als je zelf niets hebt gewijzigd, werd de Windows installatie uitgevoerd door de leverancier?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.