Ga naar inhoud

Picasa 3

bernard

Aanbevolen berichten

Wat er gebeurd is weet ik niet , maar ik was aan het foto,s kijken , en zag een mapje met ee knipsel staan

en vond dat deze wel weg mocht .

Ik heb het rechts aangeklikt en verwijderd van de schijf

Tot mijn grote verbazing , zijn alle foto,s onzichtbaar ( of weg )

Als ik op het icoontje onder in de balk klik licht deze een beetje groen op , en dat was ook niet zo .

Wat heb ik gedaan , of liever hoe krijg ik mijn foto,s weer zichtbaar op Picasa ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had inderdaad ook al geprobeerd om het weer uit de prullenbak te halen , maar helaas zonder resultaat

Wart betreft een herstekpunt terug te zetten , daar heb ik geen idee van hoe ik dat moet doen .

---------- Post toegevoegd om 16:00 ---------- Vorige post was om 15:55 ----------

Ja , daar komt het weer , ik kan best links en trechts wat engelse woorden , maar dit is helemaal in het engels , en daar durf ik niet op aan .

Is het misschien ook een idee om Picasa 3 opnieuw te downloaden , gewoon over wat er nu nog is van picasa ??

Want ik heb ( gelukkig ) de foto,s ook in mijn afbeeldingen staan , en dan zou ik ze op deze manier weer terug kunnen krijgen

Of is dit een beetje te leuk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien ook een idee om Picasa 3 opnieuw te downloaden , gewoon over wat er nu nog is van picasa ??

Want ik heb ( gelukkig ) de foto,s ook in mijn afbeeldingen staan , en dan zou ik ze op deze manier weer terug kunnen krijgen

Of is dit een beetje te leuk ?

Je bent je foto's dus niet kwijt? :hmmmm:

Dan zie ik geen enkel probleem.

Hier vindt je de volledige handleiding van Picasa 3.

Jij zal dus vooral les 3,4 en 5 moeten bekijken om je foto's terug in Picasa te krijgen. xD

Veel succes. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry , ik denk dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest met de omschrijving van mijn probleem .

Ik had dus in picasa een mapje staan met een scan foto , en ndie heb ik verwijderd , door rechts aan te klikken en dan verwijderen van de harde schijf .

Tot mijn grote schrik waren alle mappen verdwenen , terwijl ik al vaker zo een map of foto heb verwijderd

Daarn kreeg ik een naamloos doc . , gedateerd op de dag dat het gebeurde .

Ik probeer er een screen bij te doen , misschien is dat duidelijker ?

Dus ik weet niet of de foto,a /mappen nun weg zijn of dat ze ergens verborgen zitten .

post-15738-1417704626,9213_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.