Ga naar inhoud

Ik heb wel verbinding met netwerk, maar internet doet het (vaak) niet.

El Superior

Aanbevolen berichten

Internet doet het nu dus wel anders kan ik de vraag niet plaatsen.. xD

Ik ben een beginner.

Ik neem aan dat jullie gegevens/informatie nodig hebben dus vraag maar raak. ;)

'Symptomen': Als ik m'n PC opstart en ik ga op internet doet ie het soms niet, en soms opeens weer wel (na 1 of meerdere keren de PC opnieuw opstarten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je draadloos internet of via kabel?

Welke router/ modem gebruik je?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danku!

Via kabel, router kan het niet aan liggen denk ik want de andere PC's in dit huis doen het gewoon goed. Ik zie iets van Linksys E3000 kan dat het type router zijn? Er zit trouwens ook een 'switch' tussen zie ik in het netwerkcentrum.

Ik zal nu ff aan dat Speccy beginnen...

edit: Loopt steeds vast als ik dat Publiceer blabla doe :s

Ik heb het wel opgeslagen als tekstbestand. Is dat ook goed? Dat ik die mail/PM naar een expert. ;)

aangepast door El Superior
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/HfBn3f2TCkK4zKaUyueOV5b

Alsjeblieft. Ik hoop echt dat jullie er iets mee kunnen.

Ik dacht zelf nu dat het ook zou kunnen liggen aan mijn drivers (ook voor netwerk) die ik op de dell-site moet downloaden.

Het probleem is dat ik geen drivers kán downloaden van de dellsite want je moet daarvoor de downloadmanager van Dell downloaden en die kan ik niet installeren (daarvoor moet je .NET framework 4 hebben en .NET assistant o.i.d. 1.0 als je via firefox download).

Nu heb ik geprobeerd om Internet Explorer 9 te downloaden maar als ik de installer open stopt het balkje na ongeveer 10% met installeren.

Chrome kan ik ook niet installeren, dit heb ik ook al geprobeerd.

:S

Ik dacht dat ik hier beter ook een apart topic voor aan zou kunnen maken, maar ik denk dat deze 2 problemen met elkaar in verband staan, dus vandaar 1 topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit topic heeft El Superior zijn vraag gepost omtrent het niet kunnen uitvoeren van Windows update.

het ene probleem zou wel eens met het ander te maken kunnen hebben.

Daarom misschien eerst proberen die internetverbinding aan de praat te krijgen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivm met werk en school e.d. weinig tijd gehad om te kunnen reageren. Sorry daarvoor.

Provider = Ziggo

Abbo = weet niet? Dit weet m'n pa wel, maar die is er nu niet en ik weet niet wat dat ermee te maken zou kunnen hebben.

Modem = hoe kom ik erachter wat dit is?

Heeft al iemand gekeken naar die speccy link van mij?

aangepast door El Superior
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.