Ga naar inhoud

Laptop werkt niet met draadloos internet wel met kabel

Brucur

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb maar 1 router....

Draadloos internet doet het maar heel even en na een paar sites geladen te hebben krijg ik weer rechtsonderin een melding met het gele driehoekje met ! erin,

---------- Post toegevoegd om 19:05 ---------- Vorige post was om 18:58 ----------

Misschien moet je knopje internet forwarden?

Je hebt FN + toets om de wireless te activeren maar bij sommige laptop hebt je vooraan ook nog een knopje of een schuifknop op wireless aan te zetten.

Ik was hier tevergeefs weer op terug gekomen en opeens werkte het !

Hartelijk dank en ik zal het Markeren als opgelost :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

daar ben ik weer, helaas zijn de problemen teruggekeert en werkt mijn internet nog steeds niet goed met het draadloze internet maar wel met de internetkabel aangesloten.

Het viel mij op dat hij maar heel weinig pakketjes verzend en veel meer ontvangt.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?

Hier een link naar speccy ; http://speccy.piriform.com/results/X...C1xGgSK2tmk16r

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat je PC meer paketten ontvangt is dat hij elk pakket dat op het netwerk wordt verzonden ontvangt, ook diegenen die niet voor deze PC zijn bestemd. Dat is dus niet abnormaal.

Wat bedoel je als je zegt dat je draadloos "niet goed" werkt ? Krijg je fouten of is het gewoon langzaam ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een website laad, laad hij of heel traag of hij zegt dat de server niet gevonden kan worden.

Nadat hij aangeeft dat de server niet gevonden kan worden komt er rechtsonderin een geel driehoekje met een "!" erin te staan bij de draadloze internet sterkte

Het rare is dat dit niet bij de andere laptops en telefoons gebeurt aangesloten op dezelfde router

aangepast door Brucur
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.