Ga naar inhoud

PC valt uit!


Aanbevolen berichten

Controleer eens of de Service Packs al geinstalleerd zijn.

Op het bureaublad klik rechts op het icoon van "computer" en kies onderaan in het menu voor "eigenschappen".

In het venster dat dan opent kan je zien welke SP er geinstalleerd zijn.

Als er geen SP geinstalleerd zijn, doe dan de download en manuele installatie zoals ik in bericht nr 9 aangageven heb.

Ook heb ik sinds kort een nieuwe voeding gestoken.

Na het uitvallen moet ik trouwens de voeding minstens 10 sec manueel uitzetten alvorens ik de pc terug kan opstarten.

Wat is het merk, model en vermogen van de nieuwe voeding?

Had je het probleem al voordat je de nieuwe voeding hebt gestoken?

Wat was het merk, model en vermogen van de oude voeding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren avond de drivers van het moederbord en de videokaart geupdate. ook was ik bezig met de SP's te downloaden toen de pc weer uitviel.

Als ik nu de pc opstart flikkeren de lampjes van mijn toetsenbord een keer en voor de rest blijft mijn scherm in stand-by en reageerd mijn muis en toetsenbord niet meer. (de LED van m'n muis brand ook niet).

Mijn vorige voeding was 350W merk mij onbekend, nieuwe voeding: 420W PSU van Trust.

Het probleem was voor dat ik de voeding had gestoken, ik dacht eerst dat de voeding stuk was.

Omdat hij toen nog steeds het zelfde probleem had, heb ik hem helemaal geformateerd, (iedere schijf).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.