Ga naar inhoud

kan bijlage niet meer openen in hotmail


Gast veldhuizen

Aanbevolen berichten

Gast veldhuizen

Tot enige tijd geleden kon ik altijd mijn bijlage openen en opslaan in hotmail.

Nu kan dit ineens niet meer.

Hij geeft geen foutmelding aan of iets, maar is een eeuwigheid bezig met binnenhalen zonder resultaat.

Als ik de mail doorstuur naar andere pc met outlook dan kan deze de bijlage gewoon openen.

Hoe kan dit?

Heb mijn firewall al uitgezet en alle andere beveiligings niveau's op laag gezet. Zonder resultaat.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er van uit dat je met Internet Explorer werkt ?...:hmmmm:

Breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'.

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

Hieronder een foto ter verduidelijking.

post-20447-1417704627,8894_thumb.jpg

Laat in een volgend weten of dit het probleem heeft opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veldhuizen

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb inderdaad internet explorer.

Ik heb gedaan wat u gestuurd heeft en tot nu toe werkt het. Super bedankt.

Ik wacht nog een par mails af met bijlage en dan kan ik zeker zegen dat het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo veldhuizen,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.