Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enkele weken kan ik op mijn laptop de iTunes store niet meer openen. Firewall en antivirus veroorzaken het probleem niet, ook reeds geprobeerd iTunes te de- en herinstalleren zonder succes.

Als ik op de Helpfunctie van iTunes wil kijken krijg ik de melding dat er geen verbinding is met internet alhoewel dat wel zo is.

Iemand suggesties?

MVG

Ann

Geplaatst:

Bij stappen 1 tot 3 moet je telkens klikken om de uitleg te volgen.

Zoals hier getoont:

post-23245-1417704627,7817_thumb.jpg

  • Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

  • Installeer dan Itunes (klik erop) opnieuw.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Helpt dat ook niet voer dan onderstaande uit:

Open Internet explorer en ga naar extra - internetopties.

Op de tab geavanceerd klik je onderaan op de knop opnieuw instellen.

Klik nogmaals op opnieuw instellen.

Klik op sluiten en herstart internet explorer.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo Ann VS,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.