Ga naar inhoud

externe harde schijf in windows

wllm

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag,

Ik heb gisteren een nieuwe pc gekocht nadat van mijn oude het moederbord was overleden, bij de oude PC had ik een externe Medion 1,5 TB harde schijf aangesloten.

1 van de laatste acties nadat ik de oude normaal had afgesloten was een melding dat Windows de schijf wilde formatteren, dat is toen niet gedaan.

Nu is deze schijf bij de nieuwe pc wel zichtbaar maar daar is geen data zichtbaar en ik krijg ook weer de melding met de vraag deze schijf te formatteren.

Ik heb deze schijf op een laptop aangesloten waar Linux mint op draait en daar is alle data gewoon zichtbaar en er is gewoon mee te werken.

Heeft iemand een oplossing voor mij voor dit probleem? xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt alvast voor uw reactie.

Het windows besturingssysteem was op de oude windows 7 pro en op de nieuwe windows 7 home prem

De schijf is een ntfs.

Hij ziet hem wel en heeft een E als drive letter.

Zoals ik al melde, als ik hem op een laptop met Linux mint aansluit kan ik de bestanden gewoon benaderen en bewerken en weer opslaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hallo wllm,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.