Ga naar inhoud

nieuw moederbord kopen


Gast luuk737

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar vragen.

1.Ik wil graag een nieuw moederbord met minsten 4 geheugen slots en socket 1155 en het liefst erg goedkoop, iemand een idee welke ik moet kopen ? (Alleen van alternate)

2. Is het mogelijk een processor, koeler, geheugen, etc uit een moederbord te halen en dan in een nieuwe te doen zonder dat er iets kapot gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de processor en koeler overzetten maar eerst moet je met alcohol of zo de CPU zuiver maken.

Handschoen dragen want het is giftig.

Dan nieuwe koelpasta erop doen en dan de koeler weer op.

Let wel op dat de geheugen die je nu hebt geschikt is voor de nieuwe moederbord die pc-dude voorstelt.

Vooral bij de processor moet je heel voorzichtig zijn want als je te hard duwt dan is de moederbord en processor stuk.

Lees eerst de handleiding van de moederbord !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean pierre

een slot voor RAM geheugen is stuk

Op mijn processor hoort geen lijm ofzo of dit heb ik er niet opgesmeerd (heb ik dat fout gedaan?)

Dankjewel trouwens voor jullie reacties steeds

aangepast door luuk737
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft bedoelt de koelpasta en zeker geen lijm hoor.

Deze die je inderdaad eerst te verwijderen met een pluisvrije doek en eventueel een beetje alcohol alvorens de nieuwe pasta aan te brengen.

Als je dit alles niet ziet zitten dan kun je dit best laten uitvoeren door iemand die er ervaring mee heeft,zoals bv. een pc winkel.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.