Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Opnieuw vind ik de juiste categroei niet op het forum, maar ik heb een probleem, te maken met HOTMAIL (live id).

Ik maakte vandaag een account aan via www.hotmail.com maar ik maakte een foutje, ... ik wil nu dus dat ik dat account kan afsluiten (verwijderen) bij hotmail, maar ik zie niet hoe ik weet best heel zeker dat het wel moet kunnen, ... Iemand die me kan helpen? Dank

Geplaatst:

dank je voor de snelle reactie ... maar bij stap 2 loopt het al meteen mis, .. klik op de 'opties' (rechtsboven, ... ik heb wel een opties die rechtsboven staat, maar niet echt in mijn scherm op rechtsboven staat, maar ik kan daar vervolgens niets zien of kiezen voor MEER opties .... Het gaat daar dan meteen over welke pagina je gtraag als eerstewil zien, en daaronder staan dan twee oties (twee selectierondjes), vervoglens nog een ander stukje met daaronder in linkkleur blauw (is ook een link) geavanceerde ....

Verder niets, ... of moet ik die opties ergens anders gaan zoeken want ik geraak er echt niet uit. Misdschien was dit vroeger zo, of is er iets aangepast binnen hotmail maar nu is dat met live messenger en heel de rimram, ...

Geplaatst:

Het bestaande hotmail-account vernietigen doe je op volgende manier :

Ga naar je 'postvak IN' --> klik rechts bovenaan onder je naam op 'opties' --> selecteer 'meer opties'.

In het nieuwe scherm dat zich nu opent klik je op 'Accountgegevens (wachtwoord, aliassen, tijdzones)' , je vindt dit onder 'Account beheren'.

Nu krijg je een nieuw scherm, je 'Accountoverzicht'.

Hier kan je onderaan bij 'Andere opties' kiezen voor 'Het account sluiten'.

Geplaatst:

Asus, .... wat u zegt kan ik helemaal volgen tot die laatszter stap ... Daar zie ik geen andere opties om mijn account te sluiten?

Ik logde dus eerst in, dan in postvak in, zie ik idd die OPTIES rechtsboven, echt helemaal rechts, klik ik op, meer opties idd, ... Dan die eerste link onder accountbeheer, die staat er ook, en als ik daar op klik kom ik dus terug bij de eerste pagina zal ik zeggen als ik naar www.hotmail.com ga, links info over registreren en rechts is dus gewoon terug aanmelden ... Maar waar staan dan die opties waarbij accoutn sluiten zou moeten staan aub? Dank u vriendelijk

Geplaatst:

Deze keer lukte het wel om dat scherm dat u hierboven geeft te bereiken, gisteravond gebeurde er straffe dingen zo lijkt. Maar na het aanklikken van 'het account sluiten' en het bevestigen van mijn wachtwoord, kreeg ik volgende boodschap:

[h=3]mijnaccount@hotmail.com kan niet worden gesloten[/h]Voordat uw account kan worden gesloten, moet één of meer van de volgende kwesties worden opgelost:

• Er is tenminste één betaalde service of een Microsoft Points-account aan dit account gekoppeld. Dit account kan worden gesloten nadat alle services zijn geannuleerd en het Microsoft Points-account is gesloten.
  • Omdat een Microsoft e-mailaccount (Windows Live Hotmail) aan uw account is gekoppeld, kunt u het account van Windows Live niet meteen sluiten. U kunt het account van Windows Live sluiten zodra het Microsoft e-mailaccount is gesloten. Na een periode van inactiviteit wordt uw account van Windows Live automatisch gesloten. Uw Microsoft-account sluiten.

Met daaronder een knop OK.

In een tweede poging kwam ik op hetzlefde terecht, maar koos ik voor de link op het einde van de melding (Uw Microsoft-account sluiten).

Daarna kreeg ik wel de boodschap dat het account gesloten werd, maar dat dit blijkbaar uiteindelijk nog 270 dagen na inactiviteit pas verwijderd wordt???

Wat wil dit nu zeggen, als iemand nog naar mijnaccount mailt of wat dan ook???

Klopt het trouwens ook dat iemand die via hotmail 'spamt' ofzo dat die eigenaar achterhaalt kan worden??? Of is dit onmogelijk met hotmail? Ik bedoel maar, hotmail kan je zowel thuis als bij de buren als in de bibliotheek gebruiken, om nog maar te zwijgen van scholen etc ...

Stel dat iemand via een hotmail adres met een fictieve naam natuurlijk bepaalde mails verzend naar een ander email adres, daarom geen hotmail adres van de ontvanger, maar gewoon een werkend mail adres ... Kan men dan aan de hand van een ip nr, achterhalen wie daar dan achterschult? Ik begrijp dat niet goed, stel dat je je account in school of in de bib hebt aangemaakt, dan zou uw account toch aangemaakt zijn met een ip nr van school of de bib? Maar gesteld dat je foute bedoelingen hebt en van op andere plaatsen dan foute mail gaat verzenden via je hotmail ccount?

Enfin, dit is allemaal gewoon uit interesse hoe men dat KAN doen, ik ben 32 jaar oud en ben persoonlijk niet met die dingen bezig, maar het is wel een vraag waarop ik niet echt een sluitend antwoord kan vinden, uit interesse, omdat ik hier nu toch over een hotmail adres een topic had geopend, misscihen dat iemand dit in het Nederlands (hihi - geen computertaal dus) kan uitleggen? Bedankt!

Geplaatst:

Bij Hotmail is er inderdaad zoiets als de 270-dagen regel...wanneer jij je account hebt gesloten worden alle mails verwijderd en je kunt ook geen mails meer ontvangen.

Hotmail reserveert je e-mailadres dan nog 270 dagen...binnen die termijn kun je je mailbox opnieuw activeren mocht je je nog bedenken...zoals reeds aangehaald zijn de mails dan wel weg.

Na die 270 dagen wordt het account weer vrijgegeven zodat iemand anders een Hotmail account kan aanmaken op dat adres.

Lijkt inderdaad heel bizar, maar het is zo...persoonlijk heb ik hotmail altijd spielerei gevonden.

Aan de hand van het IP-adres ga je weinig/niets kunnen achterhalen...wie met dergelijke dingen bezig is werkt ook niet met zijn eigen IP-adres.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo fenna79,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.