Ga naar inhoud

stuurprogramma adapter LAN verbinding

Gast william45

Aanbevolen berichten

Bij het installeren van internetbeveiliging AVG Internet Security 2012 krijg ik geen verbinding met internet.

Als melding wordt aangegeven, dat er een probleem zou zijn met adapter LAN verbinding mogelijk veroorzaakt

door verouderde stuurprogramma's. Bij andere antvirussoftware heb ik geen problemen. Zelfs via Windows de stuurprogramma's laten bijwerken. Wordt aangegeven door Windows, dat het niet nodig is om bij te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik AVG verwijderen om te testen internet dan wel werkt.

Ga naar start

Typ in zoekopdracht dit: msconfig

Ga naar tab opstarten en vink uit: alles was je van AVG ziet.

Herstart de computer.

Ga nu naar configuratiescherm / programma en onderdelen

Zoek daar AVG en dan op verwijderen klikken.

Daarna nog dit doen:

Download AVG remover zodat alle resten weg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie.

Het probleem is niet het verwijderen van AVG, dat is me wel gelukt.

Het gaat mij er namelijk om AVG toch te installeren, want stuurprogramma bijwerken voor adapter LAN verbinding lukt me niet.

De vraag is dan; bestaat er een andere manier AVG te installeren of een andere manier om aan nieuwe stuurprogramma's adapter

LAN verbinding te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeerSpeccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaaktworden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File -Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.