Ga naar inhoud

Mijn outlook 2007 werkt niet goed

emmanujan

Aanbevolen berichten

Verleden week wilde ik een mailtje verzenden met een te grote bijlage. Toen ik zag dat dit niet werkte wilde ik dit bericht weer verwijderen maar dat lukte niet daarboven kwam in 'Postvak uit' telkens een melding zoals : " Bericht 1 item 1ongelezen" als ik daarop klikte kwam dan 'Bijlagen geen bijlagen'. Sindsdien kan ik geen mailtjes meer verzenden noch ontvangen. Hoe kan ik die outlook weer aan de praat krijgen. Ook in mijn 'Postvak in' ontvang ik geen mailtjes meer. Ik zou wel willen proberen met scanpst.exe maar dat vind ik niet en ik weet ook niet wat ik moet invoeren zodat die scanpst kan starten om de eventuele fouten te herstellen. Graag een Nederlandstalige uitleg en ik ben een dummie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Outlook en klik onderaan op verzenden en ontvangen en dan annuleren.

Klik dan op bestand / optie

Klik op tab geavanceerd en scroll naar beneden naar verzenden/ontvangen en vink daar uit bij verbinding verzenden

Sluit nu outlook en start het terug op.

Normaal gezien zou je nu wel kunnen verwijderen.

Je kan dan weer aanvinken wat je uit gevinkt had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Outlook en klik onderaan op verzenden en ontvangen en dan annuleren.

Klik dan op bestand / optie

Klik op tab geavanceerd en scroll naar beneden naar verzenden/ontvangen en vink daar uit bij verbinding verzenden

Sluit nu outlook en start het terug op.

Normaal gezien zou je nu wel kunnen verwijderen.

Je kan dan weer aanvinken wat je uit gevinkt had.

Als ik Outlook open dan vind ik onderaan de melding verzenden en ontvangen niet. De rest is dan navenant. Het aangehaalde bericht is verwijderd maar telkens ik een testbericht wil verzenden blijft dat hangen bij Postvak uit hoe klein dat bericht ook mag zijn. U hebt mij vermoedelijk niet goed verstaan. Ik wil mijn outlook herstellen zodat ik weer kan werken met een volwaardige Outlook

Link naar reactie
Delen op andere sites

klik op deze link, volg de instructies om een reparatie uit te voeren.

Laat dan weten of het helpt, het probleem kan namelijk ook iets anders zijn.

Spijtig genoeg is de herstelling niet uitgevoerd. Als ik nu een bericht van slechts 4 KB verzend dan blijft dit bericht hangen. In Postvak uit staat dan het bestemde e-mail adres 1 item ongelezen.

---------- Post toegevoegd om 20:26 ---------- Vorige post was om 20:20 ----------

Ik vind dit venster niet bij het openen van outlook. Ik gebruik dus outlook 2007 daar zijn verschillende kolommen. onderaan geen enkele kolom staatdie groen band van verzenden en ontvangen. Ik gebruik ook Vista De outlook die ik gebruik maakt onderdeel van Microsoft office enterprise 2007.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig genoeg is de herstelling niet uitgevoerd. Als ik nu een bericht van slechts 4 KB verzend dan blijft dit bericht hangen. In Postvak uit staat dan het bestemde e-mail adres 1 item ongelezen.

---------- Post toegevoegd om 20:26 ---------- Vorige post was om 20:20 ----------

Ik vind dit venster niet bij het openen van outlook. Ik gebruik dus outlook 2007 daar zijn verschillende kolommen. onderaan geen enkele kolom staatdie groen band van verzenden en ontvangen. Ik gebruik ook Vista De outlook die ik gebruik maakt onderdeel van Microsoft office enterprise 2007.

Dat de herstelling niet ging helpen was te verwachten.

Je geeft door dat in het postvak uit een niet verzonden mail staat als "ongelezen" moet dat soms "niet verzonden" zijn?

Je bent toch zeker dat die ene mail verwijderd is?

Heb je bij opties dan e-mailinstellingen, bij verzenden en ontvangen je instellingen juist staan?

Namelijk een vinkje bij " bij verzending direct verzenden".

Staat je internetverbinding aan?

post-23245-1417704628,3319_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.