Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, heb gebruiker dezelfde rechten gegeven als admin voor gebruiksgemak. Ik zal het meteen eens proberen.

Heb daarnet eindelijk Solid Edge bestanden in het register gevonden en verwijdert. Dit blijkt echter niet te helpen...

Geplaatst:

Blijkbaar staan er overal nog registerwaarden van Solid Edge tussen. Hoe kan ik deze allemaal vinden want er staat nergens Solid edge bij...

Bij enkele registerwaarden kan ik de .1 niet openen.

Zo kan ik AnnotationArrow3D.AnnotationArrow3D wel openen maar AnnotationArrow3D.AnnotationArrow3D.1 niet.

Ik vermoed dat bij alle registerwaarden die niet geopend kunnen worden, verwijderen geen kwaad kan ?

De fout melding zegt namelijk "Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden"

Mvg

Geplaatst:

Om het register op te ruimen gebruik je best een speciaal pragramma zoals CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Na het opruimen van het register, kan je proberen om Solid Edge opnieuw te installeren.In Vista en Win 7 heeft een gebruiker (bvb eigenaar) met administrator rechten toch niet zo veel rechten als de administrator zelf. Vandaar de sommige installaties moeten uitgevoerd worden "als administrator"

Klik met rechts op het exe (of msi) bestand waarmee de installatie gestart wordt en kies voor "uitvoeren als administrator".

Geplaatst:
Om het register op te ruimen gebruik je best een speciaal pragramma zoals CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Na het opruimen van het register, kan je proberen om Solid Edge opnieuw te installeren.In Vista en Win 7 heeft een gebruiker (bvb eigenaar) met administrator rechten toch niet zo veel rechten als de administrator zelf. Vandaar de sommige installaties moeten uitgevoerd worden "als administrator"

Klik met rechts op het exe (of msi) bestand waarmee de installatie gestart wordt en kies voor "uitvoeren als administrator".

Heb je de procedure herhaalt tot je geen fouten meer krijgt?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.