Ga naar inhoud

Beeldscherm doet raar bij opstarten


Gast Pleasehelp

Aanbevolen berichten

Gast Pleasehelp

Acer Aspire is gevallen. Alles functioneert maar het beeldscherm doet vreemd bij opstarten. Als Pc eenmaal warm is, werkt alles prima. Zie, als het zich voordoet, allemaal lijnen over een gekleurd scherm. Bij koude start los ik het vaak op door meerdere malen de Aan/uit knop in te drukken. Opstarten/Afsluiten. Wat zou dit kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Acer Aspire is dat een laptop of een pc ?...

Wanneer een Acer Aspire valt denk ik aan een laptop, maar je hebt het in je tekst over een pc...:hmmmm:

Nu koppel hem zowiezo aan op een (ander) scherm/monitor om te kijken hoe ie zich dan gedraagt.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pleasehelp

Het is een laptop. Bedankt voor de tip. Ga als het probleem zich weer voordoet er een beeldscherm aan koppelen. Wel vreemd, zojuist opgestart (ik heb de laptop niet verplaatst) en er is niets aan de hand. Als ik de laptop beweeg in wat voor richting dan ook, treedt er geen storing op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.