Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Geplaatst:

Crash Time: 5/11/2011 11:59:42

Bug Check String: INVALID_KERNEL_HANDLE

Bug Check Code: 0x00000093

Caused by driver: Ntfs.sys

Parameters:

- 00000000`0000476c

- 00000000`00000000

- 00000000`00000000

- 00000000`00000000

Geplaatst:

Voor zover ik info over je foutmelding vindt zou het zowel soft als hardwarematig kunnen zijn.

Via deze link vindt je een oplossing indien het probleem softwarematig is.

Maar voer het nog niet uit, ik zou hier graag de collega's hun opinie over horen.

Geplaatst:

Code met inderdaad tal van mogelijkheden : beginnende bij een check naar de aanwezigheid van alle updates, drivers (grafische) updaten tot meer algemeen : hardwarematig tot recent geïnstalleerde software.

Geplaatst: (aangepast)

Mogelijkheid tot hulp via MSN/Teamviewer ?

Dit begint lastig te worden en via dit forum gaat het allemaal nog een stuk trager.

aangepast door Asus
e-mailadres verwijderd
Geplaatst:

Ik heb je e-mailadres verwijderd...dat in een open forum plaatsen is puur snoepgoed voor spambots...:dong:

Mogelijkheid tot MSN / Teamviewer kunnen we je niet bieden.

Is je systeem voorzien van alle updates en zijn de meest recente drivers geïnstalleerd ?...

Download en installeer Speccy. (klik er op)

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Geplaatst: (aangepast)

Persoonlijk ken ik registery easy niet maar de meeste van die cleaners kunnen wel eens voor serieuze problemen zorgen i.p.v. dat ze die oplossen.

Een betrouwbare opkuiser is ccleaner, die wordt gebruikt op dit forum met goede resultaten.

Die zou je trouwens gebruikt moeten hebben in bericht 2, dus stel ik mij de vraag heb je bericht 2 wel volledig uitgevoerd zoals gevraagd? :hmmmm:

het blue screen kreeg je toch pas na het gebruik ervan, of niet? :rofl:

Zelf haal ik tussentijds geen updates binnen, meestal wacht ik tot er een service pack uitkomt daarom zou ik aan de collega's willen vragen of het normaal is dat bepaalde updates van .net framework dubbel aanwezig zijn in het logje en met de zelfde datum? :hmmmm:

aangepast door clarkie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.