Ga naar inhoud

Welke grafische kaart is goed?


Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik heb even mijn Winodws7-thema op "Klassiek" gezet, dus zonder al de aero-effecten. Wat blijkt? Mijn computer is een stuk sneller. Ik denk dat ik dus dringend een betere grafische kaart nodig heb. (snellere)

Welke raden jullie mij aan? (diegene die er nu insteekt, is die echt te traag?, alle games gaan goed met die grafische kaart...)

Een grafische kaart monteren lukt nog net :)

Waarmee moet ik rekening houden zodat de boel niet ontploft :D.

Is mijn voeding voldoende?

Dit is mijn speccy logje:

http://speccy.piriform.com/results/2OJsVt2fkiGFIFXUGYLsmep

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk zie ik je voeding weer niet in die lijst staan xD

maar je vorige graka trekt een goede 100W dus daar kunnen we al iets mee he :)

kan je even het type voeding geven ;)

een verdere vraag:

moet het opnieuw ATI zijn?

of veranderen naar NVIDIA?

en wat is de gezochte prijsklasse?

mvg

pc-dude

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ander thema gekozen in Windows 7 en dit komt qua snelheid overeen met het thema "klassiek-zonder aero" van windows.

Dus het lag niet aan mijn grafische kaart.

Als ik grafische kaart ga kiezen, bekijk ik even deze site: (dank jean-pierre)

PassMark Software - Video Card Benchmarks - High End Video Cards

@pc-dude

Van harte dank voor je antwoord. Om de watt van mijn voeding te weten moet ik mijn pc openschroeven en heb echt twee linkerhanden. Als ik van plan ben om nieuwe grafische kaart te kopen krijg je alle gegevens (en ga ik de pc openmaken), en laat ik het je zeker weten zodat we een mooie selectie kunnen maken uit bovenstaande link. Nu houd ik nog even mijn voorlopige kaart, aangezien het dus niet lag aan mijn grafische kaart maar aan het windows-thema en bureaubladachtergrond.

Software en windows-truckjes zijn meer mijn hebbeding, in plaats van al dat hardware-gedoe loool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.