Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn laptop ziet de camera niet als ik hem aansluit via een hdmi kabel ??

Laptop via hdmi op tv gaat en camera op tv met hdmi werkt ook !

Ik ga op reis en wil mijn laptop als afspeelscherm gebruiken ipv op het kleine cameraschermpje, zonder dat ik de beelden hoef over te brengen op de harde schijf van mijn laptop.

Kan iemand mij helpen ???

simone

Geplaatst:

Mijn laptop is van BTO notebooks met intel core i7 processor en 8GB Ram, TFT full HD met ATI 5650 graphics 1 Gb videoram en met besturing Windows 7-64bits .

Mijn Camera is van Panasonic Full hd type HDC SD600 met SD kaart.

Geplaatst:

In de handleiding van je camera vind ik niks terug over het afspelen vanaf camera naar laptop via HDMI.

Vanaf blz. 103 in de handleiding staat alles over de mogelijkheden als je camera aangesloten is op de pc, ook het afspelen.

De camera dien je dan aan te sluiten via een USB- kabel en voorts dien je HD writer software te installeren.

Geplaatst:

Klopt, de HDMI poort op je laptop is een uitgang geen ingang, dus je kan er wel je laptop mee op je TV aansluiten bv, daar is ze voor bedoeld.

Je zou ook de SD kaart in je laptop kunnen stoppen en de video bestanden van daaruit bekijken. Komt eigenlijk op hetzelfde neer als verbinden met usb zoals clarkie zegt. In beide gevallen komen de video bestanden beschikbaar op je laptop.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.