Ga naar inhoud

pc ventilator maakt veel lawaai(eindeloos)

ibad

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb mij acer computer laten maken, er de maker heeft een nieuwe meoderbord opgezet windows 7 home premium.

toen ik thuis kwam maakte hij bij het drukken op het aan aan/uit knap ontzettend veel lawaai.

Het lawaai kan je vergelijken als je een cd in het brander doet, maar dan eindeloos en harder.

Zou alsjebleift iemand mij kunnen helpen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ibad,

aangezien je je pc zéér recent hebt laten herstellen is de oorzaak van je probleem overduidelijk te zoeken in de uitvoering van deze herstelling.

Enige correcte advies is hier dat je zo snel mogelijk contact opneemt met de maker, die verantwoordelijk is voor het uitgevoerde werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ibad,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.