Ga naar inhoud

HELP! Internet valt uit bij vinden van andere netwerken

ken23

Aanbevolen berichten

Hallo ken23,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kweezie wabbit,

Momenteel heb ik geen vragen meer, ik was alleen de resultaten van de DNS-oplossing wat aan het afwachten.

So far so good! Hetzelfde probleem is niet meer voorgevallen. Soms wel nog de verbinding met de router die wegvalt, maar het lost zichzelf blijkbaar weer op iedere keer. Het gebeurt vooral 's avonds en in het weekend als het Internetverkeer in de buurt erg druk is. Hoe het precies komt weet ik ook niet, maar het stoort me niet echt zolang ik de router en modem niet steeds opnieuw hoef te resetten.

Ik zal dit topic dus markeren als opgelost. Hopelijk blijft het zo, maar anders maak ik wel een nieuw draadje.

Hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Ken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.