Ga naar inhoud

BSOD (laatste check voordat ik em binne breng)

Gast

Aanbevolen berichten

Gelukt, dit bestand had ik al maar ik zag dr file in dat archief aan als NOG een .RAR archief omdat het zo die 3 boekjes op elkaar had als symbooltje :) dat pakte ik dan NOG eens uit en die files kon ik niet branden. ik zal de CD deze nacht laten draaien

Het branden is gelukt met Nero 10 :D (gekochte versie) voor de duidelijkheid... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die CD dus geprobeerd te doen maar mijn BIOS zijn interface ziet er helemaal anders uit en dus vond ik het niet, ik heb niets aangeraakt en uit de bios gegaan. Daarna kreeg ik mijn PC niet eens meer opgestart!! Ik drukte op de aan knop, hij kwam bij de animerende vlag van windows en daar kreeg ik telkens BSOD, toen had een CD die ik eerder had gemaakt met een image van mijn PC de PC laten maken en toen werkte die weer. Nog steeds krijg ik BSOD EN een bijkomend probleem is dat hij nu af en toe freezed, gewoon dat ik NIETS meer kan met de muis en het beeldscherm bevriest. Aangezien ik de PC heb geformatteerd en terug geinstalleerd kan het volgens mij alleen nog maar aan de hardware liggen?? De PC breng ik morge dus naar de winkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.